Πέντε συμπεράσματα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό

Πέντε ήταν τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από το συνέδριο Social Media in Tourism, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 11 Απριλίου.

Πέντε ήταν τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από το συνέδριο Social Media in Tourism, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 11 Απριλίου. Διεθνείς ομιλητές, οι τελευταίες τάσεις και οι βέλτιστες πρακτικές ελληνικών επιχειρήσεων συναντήθηκαν δημιουργικά, ενώ ιδιαίτερα αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον του κοινού για πρακτικές και εφαρμογές που δεν προϋποθέτουν μεγάλο κόστος, αλλά έχουν εντυπωσιακό αντίκτυπο.
Πιο συγκεκριμένα:
1. Το νούμερο ένα θέμα για το οποίο θέλουν να μιλούν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι άλλο από το «εγώ». Βασικός στόχος των περισσότερων ανθρώπων στα social media είναι το «να δείξω στον κόσμο ποιος είμαι στ’ αλήθεια». Ένα έξυπνο brand θα βρει τρόπους να αξιοποιήσει τη συνθήκη αυτή.
2. Το YouTube αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά το Google. Ο αριθμός των ξενοδοχείων που ανεβάζουν βίντεό τους στο YouTube αυξήθηκε κατά 232% τον τελευταίο χρόνο. Ωστόσο, το status των περισσότερων ξενοδοχείων στο YouTube θα μπορούσε να περιγραφεί ως «brand-jacked». Κι αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανότερο το όποιο βίντεο να το έχει ανεβάσει κάποιο ΟΤΑ ή πελάτης, παρά η ίδια η επιχείρηση, αφήνοντας μια τεράστια ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.
3. Το Instagram παρουσιάζει μεγαλύτερο engagement από οποιοδήποτε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και αποτελεί ιδανική πλατφόρμα για να αφηγηθείς μια ιστορία – ειδικά για το κοινό των millennials – αρκεί το ύφος της επικοινωνίας να είναι ανεπιτήδευτο και απλό.
4. Τα σχόλια στο TripAdvisor αποτελούν υλικό που μπορεί να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να βελτιώσει το σύνολο της εμπειρίας του πελάτη: από την κράτηση, μέχρι το πρωινό και το check out. Κι αυτή είναι γνώση που πρέπει να διαχέεται σε όλο το προσωπικό, ώστε να προσπαθούν όλοι να κάνουν τον πελάτη να νιώθει ότι εξυπηρετείται με σεβασμό και εκτίμηση.
5. Το πρόβλημα με τα περισσότερα brands στα social media είναι ότι δεν μπαίνουν στη διαδικασία να αφηγηθούν μία ιστορία αλλά βιάζονται να περάσουν στο στάδιο της πώλησης. Θα πρέπει όμως να αντιληφθούμε ότι μιλάμε για social -και όχι για sales- media και ότι ο ρόλος ενός brand δεν είναι να πουλήσει, αλλά να βοηθήσει τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές αγοραστικές επιλογές.
Το Social Media in Tourism Conference διοργάνωσε το περιοδικό Hotel&Restaurant της Boussias Communications, στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk