Δέκα δράσεις για το 2016 στο «Speak Athenian. Be an Athenian»

Την αθηναϊκή εμπειρία «ζωντανεύει» με μια σειρά δράσεων εντός του 2016 στους χώρους του αεροδρομίου και στην πόλη, η καμπάνια που τονίζει τον συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας μέσω της σύνθεσης ελληνικών και ξένων όρων.

Την αθηναϊκή εμπειρία «ζωντανεύει» με μια σειρά δράσεων εντός του 2016 στους χώρους του αεροδρομίου και στην πόλη, η καμπάνια που τονίζει τον συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας μέσω της σύνθεσης ελληνικών και ξένων όρων.

Με στόχο την προβολή της πόλης και της δυναμικής της ως προορισμού city break, η ψηφιακή και πρόσφατα διπλά βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και της Marketing Greece «Speak Aθenian. Be an Aθenian», ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το «Ημερολόγιο» των δέκα ενοτήτων με δράσεις στο αεροδρόμιο και στην Αθήνα, μέσα στο 2016: «Aphrawdite», «Hipstoricαl» Απρίλιος, «Ouzology» Μάιος, «Theatricult» Ιούνιος, «Lunchphoria» Ιούλιος, «Ecstasea» Αύγουστος, «Atheniants» Σεπτέμβριος, «Coolouri» Οκτώβριος, «Marathrone» Νοέμβριος, «Bistrocracy» Δεκέμβριος


Τον Απρίλιο η καμπάνια της Αθήνας ζωντανεύει με «Aphrawdite» και «Hipstorical», ξεκινώντας με μία δράση παντομίμας στις 22 Απριλίου στο αεροδρόμιο. Διαγωνισμοί, ζωντανές εκδηλώσεις, προσφορές και εκπτώσεις στα καταστήματα του αεροδρομίου και στην πόλη, εκπτωτικά προγράμματα σε μουσεία και πωλητήρια μουσείων, έως και αθηναϊκά κοκτέιλ και κομμώσεις, σε συνεργασία με καταστήματα και με τουριστικούς φορείς και οργανισμούς, αποτυπώνουν τον συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας που προσφέρει η πρωτεύουσα.

«Από την «Aphrawdite» και τον «Hipstorical» μέχρι τους «Atheniants», το «Bistrocracy», το «Marathrone» και το «Theatricult», οι 10 αρχικά (από τις συνολικά 30) ενότητες της καμπάνιας μας αποτυπώνουν τα πολλά, συναρπαστικά και διαφορετικά πρόσωπα της Αθήνας, μιας πόλης που διαφυλάσσοντας την ιστορικότητά της, εξελίσσεται και «βιώνεται» προσωπικά από τον καθένα μας, συνθέτοντας το ιδιαίτερο DNA της», δήλωσε η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών κυρία Ιωάννα Παπαδοπούλου. Και πρόσθεσε ότι «ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) και η Marketing Greece, προσκαλούμε όλη τη χρονιά τους επισκέπτες, τόσο στο αεροδρόμιο όσο και σε γωνιές της πόλης, να ανακαλύψουν αυτήν την ξεχωριστή αθηναϊκή ταυτότητα, μέσα από τη «νέα γλώσσα» του Speak Athenian, και να βρουν τo δικό τους «αθηναϊκό γονίδιο», στην ιστορικότητα, στον τρόπο ζωής, στις γεύσεις και στην εμπειρία της καθημερινότητας στην Αθήνα!»
«Η καμπάνια «Speak Aθenian. Be an Aθenian» αποτελεί τη συνέχεια μιας εξαιρετικής συνεργασίας δύο πλευρών με κοινό όραμα και οπτική για την έμπρακτη υποστήριξη και προώθηση της Αθήνας ως city break προορισμoύ, μέσα από δημιουργική προσέγγιση και σύγχρονη υλοποίηση. Το γεγονός ότι ακόμα περισσότεροι επισκέπτες θα μάθουν να μιλούν …Αθηναϊκά κατά τη διάρκεια του έτους, μέσα από τις δράσεις που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε από κοινού με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, μας φέρνει πιο κοντά στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου για περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα αγοράς της Ευρώπης. Ταυτόχρονα, οι δύο βραβεύσεις της καμπάνιας σε κορυφαίους θεσμούς των κλάδων του τουρισμού και της επικοινωνίας, αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας και μας ενθαρρύνουν να θέσουμε ακόμα υψηλότερους στόχους», σημείωσε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης.
Το «Speak Aθenian. Be an Aθenian» (https://www.youtube.com/watch?v=3yQQ93ejjkw, https://www.aia.gr/media/videos/atheniant/AtheniantsEbook.wmv) έχει ήδη αποσπάσει 2 σημαντικές διακρίσεις: Χρυσό βραβείο στα Tourism Awards 2016 στην κατηγορία Branding – Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια, και βραβείο Ermis Bronze στην κατηγορία Digital, Web Campaigns, Travel, Tourism, Entertainment & Leisure. Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ), την Aegean και τη Swiss.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk