Κωτσόβολος: Με έμφαση σε όραμα και αξίες

Η αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 1950, όταν και άνοιξε το πρώτο κατάστημά της.

Η αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 1950, όταν και άνοιξε το πρώτο κατάστημά της. Σήμερα είναι μέλος του ευρωπαϊκού ομίλου Dixons Carphone, που απασχολεί πάνω από 40.000 εργαζομένους σε 9 χώρες. Το δίκτυο της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα αποτελείται από 94 καταστήματα.
Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στις αξίες και στο όραμά της. Απόδειξη αυτού είναι ότι θέσπισε τον Θεσμό των ημερών Αξιών, όπου σε 6 συγκεκριμένες ημερομηνίες μέσα στον χρόνο η εταιρεία αναγνωρίζει την κάθε Αξία ξεχωριστά. Ετσι λοιπόν υπάρχουν: Ημέρα «Πάθος για τους πελάτες μας», Ημέρα υπευθυνότητας, Ημέρα λειτουργικής αριστείας, Ημέρα ακεραιότητας, Ημέρα ομαδικότητας και Ημέρα καινοτομίας.
Η κάθε Ημέρα Αξίας κορυφώνεται μέσα από την ανάδειξη του νικητή ενός διαγωνισμού που τρέχει ξεχωριστά για την κάθε αξία και συμμετέχουν όλοι οι εργαζόμενοι. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να σκεφτούν μια ιδέα, η οποία μέσα από την υλοποίησή της θα βγάζει στην επιφάνεια όσο πιο ξεκάθαρα και έντονα γίνεται την έννοια της Αξίας την οποία επέλεξαν. Αυτό μπορεί να είναι ένα βίντεο, μια ζωγραφιά, ένα κολάζ, ένα τραγούδι ή άλλη μορφή έκφρασης, και τα οποία 10 ημέρες πριν από την ημέρα «εορτασμού» της Αξίας θα πρέπει να αναρτηθούν σε κοινόχρηστο χώρο για να ψηφισθούν από τους εργαζομένους, ώστε να αναδειχθεί η καλύτερη ιδέα. Την Ημέρα της Αξίας ανακοινώνεται ο νικητής, ο οποίος τιμάται και με ειδικά σχεδιασμένο βραβείο, ενώ λαμβάνει επίσης μια ταξιδιωτική δωροεπιταγή 700 ευρώ.
Εκπαίδευση και επιβράβευση αποτελούν για την εταιρεία σημαντικούς τομείς δραστηριοτήτων. Πέραν των επιδομάτων σπουδών και της χρηματοδότησης ατομικής εκπαίδευσης (έπειτα από αξιολόγηση), η εταιρεία πραγματοποιεί ετησίως 34.000 ώρες εκπαίδευσης για τους εργαζομένους της.
Μέσα από το σύστημα αξιολόγησης Being the Best, 1.000 άτομα τον χρόνο επιβραβεύονται ως πρώτοι πωλητές και πρώτοι ταμίες και ο πρώτος καλύτερος ανά κατάστημα πωλητής/ταμίας λαμβάνει, πέρα από τα παραπάνω, ως έπαθλο ειδική κονκάρδα Being the Best. Κάθε μήνα 6 άτομα κερδίζουν χρηματικό έπαθλο σε επιταγή των 300, 200 και 100 ευρώ αντίστοιχα (συνολικά 72 άτομα τον χρόνο). Επιπλέον, κάθε χρόνο μέσα από τον θεσμό του Being the Best η εταιρεία βραβεύει τους καλύτερους συναδέλφους των καταστημάτων προσφέροντάς τους ως δώρο ένα τριήμερο ταξίδι μαζί με τους συνοδούς τους.
Στο τέλος του έτους για κάθε πωλητή και ταμία αξιολογείται η δυναμική τους και με βάση αυτήν δημιουργείται μια «δεξαμενή ταλέντων» (Pool of Top Talents). Στη συνέχεια, η εταιρεία διεξάγει «Ημέρες Καριέρας» κατά τις οποίες τα άτομα αυτά αξιολογούνται για να διεκδικήσουν μια θέση στο πρόγραμμα ανάπτυξης της εταιρείας και αποτελούν την πρώτη επιλογή για προαγωγή.
Μεγάλη είναι και η συνεισφορά της εταιρείας σε ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μέσα σε μια ειδική σελίδα στο intranet της εταιρείας κάθε μέλος έχει τη δυνατότητα να δει τις επερχόμενες δράσεις των κοινωνικών εταίρων της Κωτσόβολος για να δηλώσει συμμετοχή αλλά και να υποβάλει και τις δικές του προτάσεις προς υλοποίηση. Αξίζει να σημειωθεί ως παράδειγμα πως όλοι οι εργαζόμενοι κατάφεραν να συγκεντρώσουν μισό τόνο σχολικών ειδών και να τα παραδώσουν στην Κιβωτό του Κόσμου, «γεμίζοντας μια Κιβωτό με σχολικά».
Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στην Κωτσόβολος-Dixons South-East Europe AEBE
«Πυρήνας της εταιρείας μας οι άνθρωποί μας»

Αισθανόμαστε μεγάλη τιμή και περηφάνια, καθώς η Κωτσόβολος διακρίθηκε για άλλη μία χρονιά ανάμεσα στα κορυφαία εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας για το 2016, ανεβαίνοντας μάλιστα στην 6η θέση. Οι άνθρωποί μας αποτελούν τον πυρήνα της εταιρείας μας, γι’ αυτό και επενδύουμε διαρκώς στο ανθρώπινο δυναμικό μας, δίνοντας κίνητρα για την επαγγελματική, αλλά και την προσωπική τους ανάπτυξη, επιβραβεύοντας τις καλύτερες επιδόσεις και αναβαθμίζοντας συνεχώς το εργασιακό περιβάλλον. Το εργασιακό μας περιβάλλον, λόγω κλάδου, είναι πολύ απαιτητικό, αλλά ταυτόχρονα αξιοκρατικό, συνεργατικό και σέβεται τον άνθρωπο. Πάντα έχουμε ως προτεραιότητα να έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις, αναδεικνύοντας τα ταλέντα τους. Οι εργαζόμενοί μας είναι η αιχμή του δόρατος για την υλοποίηση του οράματός μας: «Να είμαστε με διαφορά η καλύτερη εταιρεία λιανικής που βελτιώνει έμπρακτα τη ζωή των πελατών μας». Αυτό στην πράξη σημαίνει μία εξαιρετική αγοραστική εμπειρία για όλους τους πελάτες μας, κάτι που επιτυγχάνουμε επιλέγοντας τους σωστούς ανθρώπους αλλά και επενδύοντας διαρκώς σε αυτούς. Μόνο μέσα στον τελευταίο χρόνο επενδύσαμε 34.000 ώρες, εκπαιδεύοντας για 1.060 εργαζομένους, βραβεύσαμε 120 ανθρώπους σε διαφορετικούς θεσμούς, με πιο σημαντικό τον θεσμό «Being The Best», στον οποίο αναδείχθηκαν για την απόδοσή τους 72 εργαζόμενοι. Μέσα στο 2015 αυξήσαμε το δυναμικό μας κατά 10%. Στις προσλήψεις μας δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην προσωπικότητα, ενώ στηριζόμαστε σε ανθρώπους που θέλουν να μαθαίνουν, να αγωνίζονται για τους πελάτες και να γίνονται καλύτεροι. Αξίζει να σημειώσουμε πως στην Κωτσόβολος ενθαρρύνεται η ομαδικότητα και ο εθελοντισμός, με αποκορύφωμα την Ημέρα Καλής Πράξης, που συμμετέχει ενεργά μεγάλο μέρος από το προσωπικό μας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk