«ΤοPinterestείναι ένα οπτικό εργαλείο ανακάλυψης που μπορείτε να χρησιμοποιείτε για να βρίσκετε ιδέες για όλες τις εργασίες και τα ενδιαφέροντά σας» αναγράφεται στη δημοφιλή παγκοσμίως ιστοσελίδα ανταλλαγής φωτογραφιών… αρκεί βέβαια να είσαι Αμερικανός.
Σύμφωνα με τη «Wall Street Journal», μέσα από έρευνα που πραγματοποίησε η ίδια η εταιρεία, οι διεθνείς χρήστες δεν είναι ικανοποιημένοι από την υπηρεσία καθώς η πλειονότητα των φωτογραφιών, των άρθρων ή των βίντεο που μπορεί να βρει κανείς στο Pinterest είναι προσανατολισμένη στα ενδιαφέροντα του αμερικανικού κοινού. Η αδυναμία της εταιρείας να προσαρμοστεί στα δεδομένα και στην πραγματικότητα της εκάστοτε χώρας στην οποία είναι διαθέσιμη η ιστοσελίδα δημιουργεί πρόβλημα στη δυνατότητα ανάπτυξης και επέκτασης της δραστηριότητάς της στο εξωτερικό. Μόλις το 45% των 100 εκατ. ενεργών χρηστών που διαθέτει το Pinterest τον μήνα προέρχονται από χώρες εκτός των ΗΠΑ, τη στιγμή που το ποσοστό αυτό για άλλες δημοφιλείς ιστοσελίδες, όπως το Facebook ή το Twitter, ανέρχεται σε σχεδόν 80%. Προκειμένου το Pinterest να προβάλει στους χρήστες του πιο κατάλληλες εικόνες πρέπει να διακρίνει καλύτερα και σαφέστερα τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Ωστόσο, φαίνεται ότι η εταιρεία είχε υποτιμήσει την ποικιλία των γούστων των διεθνών χρηστών, και γι’ αυτό τους τελευταίους μήνες η ιστοσελίδα επιδιώκει να γίνει λιγότερο… αμερικανική. Ως αποτέλεσμα, η Pinterest ανακοίνωσε ότι το τελευταίο έτος πραγματοποίησε μια εκτενή έρευνα για να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με το τι είδους περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα στο εξωτερικό. Οι ιδρυτές της Pinterest, Μπεν Σίλμπερμαν, Εβαν Σαρπ και Πολ Σκιάρα, βρίσκονται υπό αυξανόμενη πίεση προκειμένου η εταιρεία να εκπληρώσει τις φιλόδοξες υποσχέσεις της: 3 δισ. δολάρια σε έσοδα μέχρι το 2018. Μεγάλο μέρος των αναμενόμενων εσόδων θα πρέπει να έρθει από το εξωτερικό, κάτι που σημαίνει ότι τα διαφημιστικά κέρδη θα πρέπει να υπερτριπλασιάζονται καθένα από τα επόμενα τρία χρόνια.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



