Επιδρομή αρπακτικών και στα αντιρρυπαντικά Ι.Χ.!

Ήταν και αυτό από τα αναμενόμενα της ανεπανάληπτης «πρώτης αριστερής κυβέρνησης»

Επιδρομή αρπακτικών και στα αντιρρυπαντικά Ι.Χ.! | tovima.gr

Ήταν και αυτό από τα αναμενόμενα της ανεπανάληπτης «πρώτης αριστερής κυβέρνησης», στην Ευρώπη: Να κάνει μια ακόμη τρύπα στο νερό, απειλώντας να επιβάλει παράνομα και εναντίον των διεθνών συνθηκών χαράτσια, για τα ΙΧ αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. (Υβριδικά, υγραεριοκίνητα, αλλά και βενζινοκίνητα και ντηζελοκίνητα με ρύπους CO2, κάτω των 100 μικρογραμμαρίων ανά χλμ).

Εάν εφαρμοσθεί και αυτή η ληστρική φορομπηχτική επιδρομή, μην εκπλαγείτε όταν μάθετε, ότι η ΕΕ θα μας ρίξει ένα ακόμη από τα αμέτρητα τσουχτερά πρόστιμα. Και αυτά τα πρόστιμα δεν θα πληρωθούν από το κρατικό θησαυροφυλάκιο, αλλά από τις τρύπιες πλέον τσέπες της πλειονότητας των φορολογουμένων…

Ήδη, η ΕΕ έχει επικυρώσει με τη συνυπογραφή 27 κρατών-μελών της, από τις 30/05/2002, την παράταση της Συμφωνίας του Κιότο μέχρι το 2020. Εκτός βεβαίως από τις μονίμως απείθαρχες ΗΠΑ, Κίνα, Ινδία…

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτρικών Οχημάτων, εναρμονιζόμενο προς τις οδηγίες του Κιότο, για προώθηση και εξάπλωση της υβριδικής τεχνολογίας, προτείνει δέσμη κινήτρων για την αντικατάσταση παλαιών συμβατικών οχημάτων, με οχήματα υβριδικής τεχνολογίας, τόσο στα ΙΧ όσο και στα λεωφορεία Δ.Χ.

Αυτά ακριβώς τα κίνητρα ο κατ’ εξοχήν και εκδήλως άσχετος με θέματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, πρώην γραφειοκράτης φορομπηχτικός εφοριακός και νυν φιλομειδέστατος αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης έδωσε τα πρώτα δείγματα φιλορρυπαντικής γραφής.

Προμηνύει βαριά φορολογία και στα κατ’ εξοχήν αντιρρυπαντικά οχήματα: Τα υβριδικά! Έτσι, επιβεβαιώνει την ιδιότητα όχι ενός κλασικού «έμπειρου», κατά την κυβέρνηση, εφοριακού, αλλά ενός αδίστακτου και ανελέητου φοροεισπράκτορα της μεσαιωνικής «Δεκάτης».

Ας καμαρώσει λοιπόν η «αριστερή» στον τίτλο, αλλά αντιλαϊκή και super δεξιά, στη δημοσιονομική της πολιτική κυβέρνηση, την αστρονομική απόσταση, που τη χωρίζουν στο θέμα της αντιρρύπανσης από τα ευνομούμενα δημοκρατικά κράτη της ΕΕ. Και όχι βεβαίως από τις φίλιες προς το επιτελείο της Κουμουνδούρου υπερατλαντικές ψευδοσοσιαλιστικές «μπανανίες».

Έτσι:

· Στις ΗΠΑ, τα μεγάλου κυβισμού υβριδικά ΙΧ αυτοκίνητα επιδοτούνται, με ποσά κυμαινόμενα από 2.200 έως 3.000 $. Επιπλέον στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής από 15 περίπου χρόνια και σε αρκετές μεγάλες πόλεις κυκλοφορούν χιλιάδες υβριδικά λεωφορεία.

· Στην Αυστρία, οι ιδιοκτήτες των υβριδικών οχημάτων πληρώνουν, κατά την αγορά τους, το ήμισυ του ΦΠΑ και επιδοτούνται κατά 15% στην αξία της τιμής αγοράς τους. Οι ίδιοι απαλλάσσονται από τα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας. Επιπλέον, τους παρέχονται κυκλοφοριακές διευκολύνσεις και πληρώνουν μειωμένα ασφάλιστρα.

· Στην Ιταλία, τα υβριδικά επιδοτούνται μέχρι και το 65% της τιμής τους και απαλλάσσονται από τα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας.

· Στην Ολλανδία. Πλήρης απαλλαγή από φόρους για τα υβριδικά. Έτσι, οι αγοραστές τους τα αποκτούν κατά 7.000 έως 8.000 € φθηνότερα από τα συμβατικά. Επιπλέον, πωλούνται με μειωμένο ΦΠΑ και κυκλοφορούν χωρίς τέλη κυκλοφορίας.

· Στο Βέλγιο. Οι αγοραστές υβριδικών επιδοτούνται μέχρι και 3.800 €. Και απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας. Επιπλέον τους δίδονται κυκλοφοριακές διευκολύνσεις.

· Στη Βρετανία οι φόροι κυκλοφορίας είναι σημαντικά μικρότεροι από το φόρο για τα συμβατικά αυτοκίνητα και η πρόσβαση στους δακτυλίους γίνεται δωρεάν.

Από αυτή την εντελώς ενδεικτική αντιπαράθεση της ευνοϊκής μεταχείρισης της αντιρρυπαντικής τεχνολογίας σε άλλες χώρες, προκύπτουν τα συμπεράσματα, ότι ο υπουργός αναπληρωτής καταφεύγει στο έσχατο, παράνομο και καταχρηστικό μέτρο της φορολόγησης των αντιρρυπαντικών αυτοκινήτων διότι:

-Είναι τελείως άσχετος, έχει μαύρα μεσάνυχτα με την τεχνολογία του αυτοκινήτου.

-Κατατάσσει τα πετρελαιοκίνητα στην κατηγορία των πιο ρυπογόνων, σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα. Με τον ισχυρισμό αυτό κατατάσσει και τον εαυτό του, στους ημιμαθείς «ξερόλες», δεδομένου ότι τα σημερινά ντηζελοκίνητα είναι αισθητώς καλύτερης τεχνολογίας από τα βενζινοκίνητα, πιο οικονομικά στην κατανάλωση και με ισχυρότερες ροπές.

-Περιφρονώντας όλες τις παραπάνω παραμέτρους περιμένει ο άσχετος και εύσημα από την ελληνική κοινωνία. Μήπως τρελαθήκαμε;

Υ.Γ.: Οι αραχνιασμένες πινακίδες κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων, που έχουν κατατεθεί στα μπουντρούμια του Δημοσίου φαίνεται να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο. Αυτή είναι η ‘συγκομιδή’ από τη δημοσιονομική πολιτική της περιόδου των Μνημονίων: Χιλιάδες ΙΧ χωρίς πινακίδες με κουκούλες στους δρόμους. Πήχτρα τα γκαράζ από ακινητοποιημένα ΙΧ. Συγχαρητήρια και στις κεντροδεξιές κυβερνήσεις και στην ανεπανάληπτη «Πρώτη φορά κυβέρνηση αριστερά»! Όμοιος στον όμοιο και κοπριά στα λάχανα. Ή επί το αρχαιοπρεπέστερον: Όμοιος ομοίω αεί πελάζει…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk