Βιολογικά κρασιά από την Καλαμάτα στις «διψασμένες» αγορές της Ευρώπης. Αυτή είναι η ιδέα της ελληνικής εταιρείας ΒioVin-Tsavolakis Wines η οποία εδώ και δέκα χρόνια επιδιώκει να εκμεταλλευθεί την αυξανόμενη ζήτηση υψηλών ποιοτικών προϊόντων στο εξωτερικό.
Η οικογενειακή εταιρεία ιδρύθηκε το 2005 από τον Ιωάννη Τσαβολάκη, στην Καλαμάτα. Η εμπειρία και η επιμονή στην ποιότητα των προϊόντων την κρατούν στον δρόμο της ανάπτυξης ακόμη και στην περίοδο της κρίσης.
Πριν από μερικά χρόνια, κυρίως στον ελλαδικό χώρο, τα βιολογικά προϊόντα γενικά ήταν στα αζήτητα. Η εταιρεία ΒioVin-Tsavolakis Wines όμως, όπως σημειώνει ο κ. Τσαβολάκης, «από την αρχή πίστεψε και επένδυσε σε αυτό το είδος προϊόντος, θεωρώντας ότι το βιολογικό σταφύλι θα δώσει .
Πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλές προοπτικές ανάπτυξης για όλα τα βιολογικά προϊόντα, καθώς το κοινό το οποίο ενδιαφέρεται και ενημερώνεται για τα προϊόντα διατροφής και τα προτερήματα των βιολογικών προϊόντων διαρκώς αυξάνεται».
Τελικά ο καταναλωτής εκτιμά την ποιότητα, συνεχίζει, «και μας τιμά με την προτίμησή του. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί από τους πελάτες στον χώρο της εστίασης «αναγκάζονται», κατά κάποιον τρόπο να συνεργασθούν μαζί μας, λόγω του ότι οι πελάτες τους επιμένουν να ζητούν το δικό μας κρασί, το οποίο κάπου έτυχε να δοκιμάσουν.
Η εταιρεία παράγει βιολογικά κρασιά από το 2005 σε οινοποιείο στην Καλαμάτα, όπου ο ιδρυτής της, έχοντας ήδη 30 χρόνια εμπειρίας στην οινοποιία, αποφάσισε να δημιουργήσει μια καθαρά οικογενειακή επιχείρηση, η οποία να δραστηριοποιείται στην παραγωγή και στην εμπορία του κρασιού.
Η πρόκληση
Ο κ. Τσαβολάκης επί 20 χρόνια υπήρξε ο γεωπόνος-οινολόγος του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Μεσσηνίας. Αποφάσισε να διαφοροποιηθεί από το συμβατικό κρασί με το οποίο είχε ασχοληθεί ως εκείνη τη στιγμή γνωρίζοντας ότι το βιολογικό είναι ένα ανώτερης ποιότητας προϊόν, το οποίο είδε σαν πρόκληση, και φυσικά λόγω του ότι η ζήτηση για βιολογικά είδη παρουσιάζει διαρκή αύξηση, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Απο την ίδρυσή της η εταιρεία παρουσιάζει σταθερή αύξηση πωλήσεων χρόνο με τον χρόνο, της τάξεως του 10%-15%. Οσον αφορά την εφετινή χρονιά, υπήρξε αύξηση των πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2014 κατά 14%, αλλά, δεδομένων των εξελίξεων για τη χώρα μας, δεν είναι εύκολο να προβλεφθεί αν αυτή η άνοδος θα συνεχιστεί.
Στον ελλαδικό χώρο, η εταιρεία έχει ενεργή παρουσία σε διάφορα σημεία της Αττικής, στην Πάτρα, στη Λακωνία και κατά κύριο λόγο στη Μεσσηνία. Επίσης, η εταιρεία παρουσιάζει μικρή δραστηριότητα εξαγωγών σε Γαλλία, Βουλγαρία, Γερμανία και Αυστρία. Στόχος της διοίκησης είναι η αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και σε μεγάλες αγορές, όπως οι ΗΠΑ, αλλά και η Κίνα, όπου οι επαφές τις οποίες η διοίκηση διατηρεί εδώ και καιρό φαίνεται να οδηγούν σε πιθανή συνεργασία, σύμφωνα με τον ίδιο επιχειρηματία.
Αλλα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών της και σε επόμενο στάδιο την επέκτασή της στην παραγωγή αποσταγμάτων όπως το τσίπουρο.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ