Η πρόκληση είναι να κρατήσετε την πόρτα της μάθησης ανοικτή και διαθέσιμη ώστε η επόμενη κίνηση να γίνει προφανής.
Αυτή είναι μια βασική συμβουλή της συγγραφέως Σάντρα Κρόου, η οποία είναι επίσημη προσκεκλημένη στο 4ο σεμινάριο ηγεσίας που διοργανώνει η SARGIA Partners την 1η Ιουλίου στην Αθήνα, με σκοπό να δοθούν απαντήσεις σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, σε μια εποχή που οι δυσκολίες και οι απροσδόκητες εξελίξεις δημιουργούν ένα ρευστό και ιδιαιτέρως στρεσογόνο τοπίο για τις επιχειρήσεις και την ηγεσία τους.
Mε εμπειρία 2.300 σεμιναρίων τα τελευταία 20 χρόνια σε διεθνείς κυβερνητικούς και εταιρικούς οργανισμούς όπως το FBI, το Εκτελεστικό Γραφείο του προέδρου της Αμερικής, τη Sony Corp, τη NASA κ.ά., η Σάντρα Κρόου μιλάει στο «Βήμα» δίνοντας συμβουλές στους επιχειρηματίες και στα στελέχη για το πώς θα ξεπεράσουν τις δυσκολίες και θα επιτύχουν. Επίσης, είναι συγγραφέας των «Since Strangling Isn’t an Option» και του «I Didn’t Sign up for This». Στο πλαίσιο του διαδραστικού σεμιναρίου, η κυρία Κρόου θα αναλύσει τις στρατηγικές για την αντιμετώπιση απροσδόκητων δυσκολιών σε δύσκολες εποχές προσφέροντας πρακτικές και ουσιαστικές λύσεις στα πλέον δύσκολα εργασιακά πλαίσια.
«Το καλύτερο που μπορούν να κάνουν οι έλληνες επιχειρηματίες και τα στελέχη σε αυτό το απρόβλεπτο περιβάλλον για να αναπτυχθούν είναι να αφήσουν αυτό που δεν μπορούν να ελέγξουν και να κρατήσουν σταθερό αυτό που μπορούν να ελέγξουν. Αν θέσετε στον εαυτό σας το ερώτημα «Τι μαθαίνω από αυτό που δεν θα μπορούσα να το μάθω με οποιονδήποτε άλλο τρόπο;» μπορεί να σας δώσει μία εικόνα γιατί κάποια συγκεκριμένη κατάσταση συμβαίνει σε εσάς και για εσάς» είναι η πρώτη συμβουλή της Σάντρα Κρόου.
Ποια είναι όμως τα μυστικά ανάπτυξης ενός επιχειρηματία για να γίνει ηγέτης; Η απάντηση, σύμφωνα με την ίδια, είναι ότι ένας επιχειρηματίας χρειάζεται να βρει τους ανθρώπους που μπορεί να θέλουν το προϊόν του και να ξεκινήσει από αυτό, αλλά ένας ηγέτης χρειάζεται να βρει ανθρώπους που θα συντάσσονται με την αποστολή του και να δει τις δεξιότητες και τα προσόντα τους ως σημαντικά κομμάτια του παζλ του οράματός του. Από το όραμα αυτό δημιουργείται μια κουλτούρα και από αυτή την κουλτούρα δημιουργείται η υπηρεσία ή το προϊόν που έχει δύναμη.
Για τα βασικά προβλήματα των επιχειρηματιών τόνισε ότι «η μεγαλύτερη αδυναμία των επιχειρηματιών και στελεχών είναι το ότι δεν ακούν τους ανθρώπους που είναι πιο κοντά στα προβλήματα σε οποιονδήποτε οργανισμό».
Πέραν των αδυναμιών των επιχειρηματιών, υπάρχουν και τακτικές για να μετατρέψει ένα στέλεχος τις δυσκολίες σε ευκαιρίες ανάπτυξης. Οπως εξηγεί η ίδια, «το να παρατηρείς σε τι βασίζουν οι άλλοι μεγάλοι ηγέτες τις αποφάσεις τους ή γιατί άλλοι μεγάλοι ηγέτες έχουν εκπέσει μπορεί να αποδειχθεί πολύ ωφέλιμο».
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ