Ωραία παράσταση, λάθος καθίσματα

Είναι ωραία παράσταση ο «Σωσίας» με τον Αρη Σερβετάλη, ιδιαίτερη, αξιομνημόνευτη

Είναι ωραία παράσταση ο «Σωσίας» με τον Αρη Σερβετάλη, ιδιαίτερη, αξιομνημόνευτη. Αφενός για την ερμηνεία που δίνει ο Αρης Σερβετάλης ως ντοστογεφσκικός Γκολιάτκιν που καταδύεται σταδιακά στην παράνοια, αφετέρου για την επιτυχημένη θεατρική απόδοση της ατμόσφαιρας που χαρακτηρίζει το συνολικό έργο του μεγάλου ρώσου συγγραφέα. Είναι επίσης μια παράσταση λίγο πιο «δύσκολη» από τις άλλες. Από την άποψη ότι μόνο αν βρει ο θεατής την κατάλληλη χαραμάδα και μπει στην ατμόσφαιρα και το ιδιαίτερο σύμπαν της παράστασης που θυμίζει σε πολλά σημεία theatre-performance, όπως στις δουλειές του Παπαϊωάννου, θα μπορέσει να αφεθεί στον εξπρεσιονισμό της και να καθηλωθεί από τη δύναμή της. Κάτι που μπορεί να επιτευχθεί πιο εύκολα αν δεν σε απασχολούν πράγματα πρακτικά και τετριμμένα. Οπως το πώς να βολέψεις τα πόδια σου στα πιο άβολα καθίσματα που πρέπει να υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε αθηναϊκό θέατρο. Γιατί στο θέατρο Ροές εξαιτίας της εγγύτητας των καθισμάτων αν υπερβαίνεις το 1,50 σε ύψος έχεις σοβαρό πρόβλημα. Οπως περίπου όταν ταξιδεύεις με Ryanair, μόνο που στο συγκεκριμένο θέατρο πρέπει επιπλέον να είσαι σε θέση να αναπτύξεις διπλωματικές σχέσεις με τον μπροστινό σου, μια και τα γόνατά σου βρίσκονται μονίμως χωμένα στην πλάτη του.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk