Σε Ελλάδα και Ευρώπη θα ταξιδέψουν τα Χριστούγεννα οι Ελληνες

Σε παραδοσιακούς ευρωπαϊκούς, αλλά και ελληνικούς προορισμούς στρέφονται, με διάθεση να ταξιδέψουν περισσότερο εφέτος τα Χριστούγεννα, οι Ελληνες.

Σε παραδοσιακούς ευρωπαϊκούς, αλλά και ελληνικούς προορισμούς στρέφονται, με διάθεση να ταξιδέψουν περισσότερο εφέτος τα Χριστούγεννα, οι Ελληνες.

Ενδεικτικό της αλλαγής του κλίματος στην εσωτερική κίνηση είναι ότι στις δημοφιλέστερες προτιμήσεις τους το 2014 περιλαμβάνεται η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Αράχωβα, σε αντίθεση με την προηγούμενη χρονιά, που δεν υπήρχε καμία ελληνική πόλη. Για ακόμη μία χρονιά το Μπάνσκο εμφανίζεται επίσης στη δεκάδα των προορισμών τόσο των Χριστουγέννων όσο και της Πρωτοχρονιάς.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη μηχανή αναζήτησης www.trivago.gr το διάστημα από την 1η Σεπτεμβρίου μέχρι 1η Δεκεμβρίου 2014 για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από τις 24 μέχρι και τις 28 Δεκεμβρίου και από τις 30 Δεκεμβρίου μέχρι και τις 2 Ιανουαρίου, στους δέκα δημοφιλέστερους προορισμούς για τα Χριστούγεννα περιλαμβάνονται (χωρίς σειρά προτεραιότητας) η Ρώμη, το Λονδίνο, το Μπάνσκο, το Παρίσι, η Αθήνα, η Βιέννη, η Θεσσαλονίκη, η Κωνσταντινούπολη, η Πράγα και η Αράχωβα. Σε σχέση με πέρυσι, εφέτος απουσιάζει η Νέα Υόρκη, καταδεικνύοντας ότι οι επιλογές των Ελλήνων είναι τα πιο προσιτά ταξίδια σε ευρωπαϊκές πόλεις.
Αντίστοιχα, για την Πρωτοχρονιά τη δεκάδα συνθέτουν η Ρώμη, το Παρίσι, το Λονδίνο, η Κωνσταντινούπολη, η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, το Μπάνσκο, η Πράγα, η Βιέννη και η Βουδαπέστη, ενώ εφέτος απουσιάζει το Βερολίνο.
Travelplanet24: Το Λονδίνο κορυφαίος προορισμός και αύξηση κρατήσεων σε αεροπορικές χαμηλού κόστους
Το Λονδίνο αναδεικνύεται κορυφαίος προορισμός και εφέτος τα Χριστούγεννα για τους Ελληνες, καθώς και η αύξηση κρατήσεων σε αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Travelplanet24, μία από τις 20 μεγαλύτερες e-commerce εταιρείες στην Ελλάδα.
Στις πρώτες προτιμήσεις εφέτος κατατάσσονται η Κωνσταντινούπολη, το Παρίσι και η Ρώμη, με τους κλασικούς Χριστουγεννιάτικους προορισμούς του Μονάχου και της Βιέννης να χάνουν τη θέση τους στην πεντάδα των δημοφιλέστερων προορισμών, σε σχέση με το 2013. Από τις συνολικές κρατήσεις διαπιστώνεται ότι το αεροδρόμιο της Λάρνακας είναι το δεύτερο αεροδρόμιο σε αφίξεις την περίοδο των Χριστουγέννων, δεδομένου ότι πολλοί επιστρέφουν στην πατρίδα τους για οικογενειακές διακοπές.
Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν αφορούν σε κρατήσεις εισιτηρίων που έγιναν έως τις 4 Νοεμβρίου, για πτήσεις μετ’ επιστροφής μεταξύ 19 Δεκεμβρίου 2014 έως 7 Ιανουαρίου 2015. Το 40,8% των επιβατών επέλεξαν να ταξιδέψουν με την Aegean Airlines, ενώ μεγάλη αύξηση παρατηρείται στη χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryanair, η οποία έρχεται δεύτερη στις προτιμήσεις και καταλαμβάνει σχεδόν το 10% της αγοράς τη συγκεκριμένη περίοδο. «Παρατηρήσαμε μεγάλη άνοδο στις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, δεδομένου ότι το 15% των επιβατών τις επέλεξαν για να κλείσουν τα εισιτήρια τους για τις διακοπές των Χριστουγέννων ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2013 κυμαινόταν μόλις στο 2,7%», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Travelplanet24 κ. Φίλιππος Μπρίνκμαν.
Σε σύγκριση με την περσινή περίοδο των Χριστουγέννων, οι τιμές εμφανίζουν μείωση περίπου 16% στις πτήσεις εξωτερικού και 3,5% στις πτήσεις εσωτερικού και κυμαίνονται κατά μέσο όρο στα 371 ευρώ για το εξωτερικό και στα 142 ευρώ για το εσωτερικό.
Από τα στοιχεία προκύπτει ότι οι Ελληνες σχεδιάζουν αρκετό καιρό πριν το ταξίδι τους και πραγματοποιούν τις αεροπορικές κρατήσεις από επτά έως δέκα εβδομάδες πριν την αναχώρηση. Οι περισσότερες κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων πραγματοποιήθηκαν για αναχώρηση την παραμονή των Χριστουγέννων, με διάρκεια παραμονής πέντε ημέρες. Οι νέοι 25 έως 30 ετών φαίνεται ότι είναι η πιο δυναμική ταξιδιωτική κατηγορία, ενώ οι γυναίκες ταξιδεύουν λίγο περισσότερο από τους άνδρες και εφέτος, με ποσοστό 52% έναντι 48% των ανδρών.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk