Νέα επιχειρηματικά ανοίγματα με καταστήματα, εστιατόρια, μονάδες

Η βελτίωση του οικονομικού κλίματος και η άνοδος της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

Η βελτίωση του οικονομικού κλίματος και η άνοδος της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα φαίνονται πλέον από τις περισσότερες έρευνες και δηλώνονται από πολλούς επιχειρηματίες και παράγοντες της χώρας. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, ο δείκτης οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα τον Οκτώβριο κινείται ανοδικά και διαμορφώνεται στις 102,2 μονάδες (με αντιστροφή της μείωσης σε 99,3 που καταγράφηκε τον προηγούμενο μήνα), ενώ η συνεχιζόμενη σταθεροποίηση του κλίματος μπορεί να συνδεθεί με τη σταδιακή αποκλιμάκωση της ύφεσης και την αντίστοιχη αντιστροφή της αύξησης της ανεργίας που καταγράφεται στα σχετικά επίσημα στατιστικά στοιχεία.
Η αναμενόμενη ανάκαμψη της Ελλάδας φαίνεται και από τις κινήσεις των επιχειρηματιών, οι οποίοι, ενώ τα τελευταία χρόνια πάγωναν τις επενδύσεις, αυτή την περίοδο ανακοινώνουν ή προχωρούν σε νέα ανοίγματα, όπως καταστήματα, εστιατόρια, μονάδες κ.ά.
Η Hennes & Mauritz στην Πάτρα

Την ανάπτυξη στην Ελλάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης συνεχίζει η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης H&M (Hennes & Mauritz), η οποία πρόσφατα άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Πάτρα. Σύμφωνα με την κυρία Dominique Fantaccino, Country Manager Ελλάδος και Βουλγαρίας, «η αναμονή για το λανσάρισμα της γυναικείας και αντρικής συλλογής μας στην Πάτρα υπήρξε έντονη. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να τους προσφέρουμε προστιθέμενη αξία μέσα από τη μόδα, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα στην καλύτερη τιμή».

Μία ακόμη ελληνική εταιρεία εστίασης που πιστεύει και επενδύει στην Ελλάδα είναι η Palmie Bistro, η οποία απέκτησε πρόσφατα ένα νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Σε μια περίοδο έντονης επιχειρηματικής ανασφάλειας, η οποία εκ των πραγμάτων συγκρατεί και αποτρέπει οποιοδήποτε νέο εγχείρημα, ο όμιλος Palmie Βistro, σύμφωνα με τη διοίκησή του, «τολμάει και πάλι να πάει κόντρα στο ρεύμα της εποχής προσθέτοντας ακόμη έναν κρίκο στη λίστα των καταστημάτων του».

Ακόμη η ελληνική εταιρεία ανδρικής ένδυσης Dur απέκτησε νέο κατάστημα στη Σόφια της Βουλγαρίας. Σημειώνεται ότι η εταιρεία πραγματοποιεί εξαγωγές σε Μέση Ανατολή, Αρμενία, Κύπρο και διαθέτει έντονη παρουσία στην πρωτεύουσα της Τσεχίας. Για τα επόμενα τρία χρόνια στόχος της εταιρείας είναι η επέκτασή της σε κεντρικά σημεία της εγχώριας αγοράς αλλά και η διείσδυσή της σε νέες αγορές του εξωτερικού.
Παράλληλα η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι παρουσίασε τη νέα πρότυπη μονάδα γιαουρτιού που κατασκεύασε στις Σέρρες. Η επένδυση της Κρι Κρι πραγματοποιήθηκε στον χώρο των κεντρικών εγκαταστάσεών της στις Σέρρες και περιλαμβάνει την κατασκευή νέας, σύγχρονης παραγωγικής μονάδας, με τους αναγκαίους αποθηκευτικούς χώρους υλικών και ετοίμων προϊόντων συνολικής κάλυψης 12.000 τ.μ.
Jumbo στη Ρουμανία

Ο ελληνικός όμιλος παιχνιδιών Jumbo δεν σταμάτησε ποτέ τις επενδύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρά την κρίση και τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης. Σύμφωνα με τη διοίκησή της, έως τον Δεκέμβριο του 2014 θα ξεκινήσουν να λειτουργούν τα δύο νέα καταστήματα του ομίλου στη Ρουμανία, το ένα στo Βουκουρέστι και το άλλο στην Oradea, ενώ ένα ακόμη κατάστημα αναμένεται να λειτουργήσει στην πόλη Arad κατά το δεύτερο μισό της τρέχουσας οικονομικής χρήσης. Επίσης κατά τη διάρκεια της χρήσης αναμένεται η έναρξη ενός νέου καταστήματος Jumbo στην Κύπρο, καθώς και η λειτουργία ενός ακόμη καταστήματος στην Πελοπόννησο.

HeliosPlus

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk