Δύο μπουτίκ ξενοδοχεία στο ιστορικό κέντρο το 2015

Σε μπουτίκ ξενοδοχεία, τα οποία θα αποπνέουν την ατμόσφαιρα της γειτονιάς, θα μετατραπούν δύο εμπορικά κτίρια στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Τα δύο νέα ξενοδοχεία αναμένεται να λειτουργήσουν, με βάση το χρονοδιάγραμμα, το φθινόπωρο του 2015.

Σε μπουτίκ ξενοδοχεία, τα οποία θα αποπνέουν την ατμόσφαιρα της γειτονιάς, θα μετατραπούν δύο εμπορικά κτίρια στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Τα δύο νέα ξενοδοχεία αναμένεται να λειτουργήσουν, με βάση το χρονοδιάγραμμα, το φθινόπωρο του 2015.

Η ανάπτυξη της ιδέας «Neighborhood Lifestyle Hotels» (NLH), αποτελεί εγχείρημα της εταιρίας συμβούλων Bridged-T, η οποία μετά από τρία χρόνια μελέτης, προχωρά στις δύο πρώτες συνεργασίες στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας. Η εταιρία βρίσκεται στην τελική φάση των διαπραγματεύσεων με τους ιδιοκτήτες των κτιρίων για τη μελέτη εφαρμογής και τη λειτουργία και διαχείριση πωλήσεων των δύο μπουτίκ ξενοδοχείων, τα οποία όταν ολοκληρωθούν θα έχουν δυναμικότητα 30 και 22 δωμάτια/σουίτες, αντίστοιχα.
Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για ιδιόκτητα κτίρια, με εμπορική χρήση, τα οποία έμεναν κλειστά εξαιτίας της ύφεσης που έπληξε την ελληνική πρωτεύουσα, σημειώνει ο διευθύνων εταίρος της Bridged-T κ. Λάμπρος Σακκάς. Το νέο brand, δημιουργοί του οποίου είναι οι κ.κ. Νίκος Τρικουράκης και Λάμπρος Σακκάς, απευθύνεται στη νέα γενιά ταξιδιωτών που επιλέγουν αστικές αποδράσεις. Τα χαρακτηριστικά του NLH έχουν κριτήριο την ένταση της εμπειρίας του προορισμού, την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, την αισθητική και την ανθρώπινη πολυτέλεια, συνδυάζοντας όπως τονίζεται χαμηλό λειτουργικό κόστος σε ένα ισχυρό κερδοφόρο μοντέλο, που μπορεί να δώσει υπεραξία σε ακίνητα ή ξενοδοχεία της πόλης.
Τα μπουτίκ ξενοδοχεία με στοιχεία γειτονιάς, είναι ένα από τα δύο concept που αναπτύσσει η εταιρία σε αστικά κέντρα, με κύριο προορισμό την Αθήνα και επόμενο στόχο τη Θεσσαλονίκη. Εκτός από την αλλαγή στη χρήση των κτιρίων, η ιδέα μπορεί να εφαρμοστεί και για την αλλαγή της εικόνας ενός ξενοδοχείου σε λειτουργία και επανατοποθέτησή του στην αγορά, τονίζει ο κ. Σακκάς. Παράλληλα εξετάζεται και η μίσθωση, διαμόρφωση και λειτουργία ξενοδοχείων για λογαριασμό ενός επενδυτή. Το δεύτερο concept «Budget NLH» αναφέρεται σε μεγαλύτερες μονάδες και απευθύνεται σε πιο νεανικό τουρισμό, με πιο προσιτές τιμές.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk