Ελαιοκομία με… STIHL

Δυναμική είσοδο στον κλάδο της ελιάς έχει κάνει η θυγατρική εταιρεία μηχανημάτων δασοκομίας και κήπου της γερμανικής STIHL στην Ελλάδα ANDREAS STIHL AE

Δυναμική είσοδο στον κλάδο της ελιάς έχει κάνει η θυγατρική εταιρεία μηχανημάτων δασοκομίας και κήπου της γερμανικής STIHL στην Ελλάδα ANDREAS STIHL AE, η οποία παρ’ όλη την κρίση συνεχίζει τις επενδύσεις στη χώρα μας, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της ANDREAS STIHL AE κ. Hλία Ραβάνη «η συγκομιδή της ελιάς είναι μια κοπιαστική και χρονοβόρα εργασία. Η STIHL διαθέτει βενζινοκίνητα και επαναφορτιζόμενα μηχανήματα για την ελαιοκομία με τα οποία οι καλλιεργητές μπορούν να αυξήσουν την παραγωγή, να μειώσουν το κόστος, να γλιτώσουν την κοπιαστική χειρωνακτική εργασία και ταυτόχρονα να πετύχουν μια άριστη ποιότητα καθώς δεν προκαλείται ζημιά στους καρπούς, στους βλαστούς και στα κλαδιά».
Οικολογικές λύσεις


Η νέα πρόταση της STIHL για τον ελαιώνα είναι η ολοκληρωμένη γκάμα επαναφορτιζόμενων μηχανημάτων για την ελαιοκομία που έχει στόχο να δώσει οικολογικές λύσεις στους ελαιοπαραγωγούς όλου του κόσμου.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος STIHL ιδρύθηκε πριν από 88 χρόνια στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, ασχολείται με τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την πώληση μηχανημάτων για τη δασοκομία, την αρχιτεκτονική τοπίων και τις εργασίες οικοδομής, ενώ αποτελείται από 34 θυγατρικές, πάνω από 120 εισαγωγείς και περισσότερα από 40.000 ειδικευμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Μέλος του ομίλου είναι και η ANDREAS STIHL ΑΕ, η οποία ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1998, διαθέτει μηχανήματα δασοκομίας και κήπου, STIHL & VIKING και ένα δίκτυο 234 πιστοποιημένων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.
Σχετικά με τους στόχους που έχει θέσει η STIHL στην ελληνική αγορά, συνεχίζει ο κ. Η. Ραβάνης, είναι «η σταθερότητα και η ανάπτυξη του δικτύου στην ελληνική αγορά. Ακόμη και σε αυτό το δύσκολο και ρευστό οικονομικά περιβάλλον καταφέρνουμε να υλοποιούμε τις στρατηγικές μας για περαιτέρω ανάπτυξη, κυρίως γιατί σε μεγάλο βαθμό βασιζόμαστε σε ίδια κεφάλαια. Αφού τόσο η ιδρυτική εταιρεία όσο και οι θυγατρικές δεν είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο, αλλά βρίσκονται 100% στα χέρια της οικογένειας STIHL».
Ανθρώπινο δυναμικό


Μια ακόμη βασική αρχή της εταιρείας, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι να επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της, διατηρώντας σταθερό εργασιακό περιβάλλον και ομαδικό πνεύμα. Η STIHL κατέβαλε προσπάθεια και διατήρησε αμείωτο τον αριθμό των εργαζομένων και τους μισθούς τους σταθερούς σε αντίθεση με το ό,τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια.
Παράλληλα, η εταιρεία προχωρεί σε επενδύσεις την Ελλάδα. Το 2012 η STIHL Ελλάδος προχώρησε σε πλήρη ανακατασκευή σε μοντέρνα πρότυπα των εγκαταστάσεων της εταιρείας, σε ανακαίνιση και εκσυγχρονισμό των πιστοποιημένων καταστημάτων του δικτύου σε όλη την Ελλάδα, τόσο στην εμφάνιση του καταστήματος όσο και στη δημιουργία πλήρως εξοπλισμένων service, αναβάθμιση των συστημάτων διαχείρισης αποθήκης / ανταλλακτικών και στην εκπαίδευση και επιμόρφωση. Επίσης η εταιρεία εκσυγχρόνισε τα συστήματα και τις διαδικασίες στα κεντρικά γραφεία, όπου και έγιναν αλλαγές και επενδύσεις με στόχο την άμεση διαθεσιμότητα και παράδοση όλων των μηχανημάτων και ανταλλακτικών της, όσο και την ελαχιστοποίηση του «περιττού» χρόνου εργασίας.
Μειωμένες τιμές


Ακόμη, η εταιρεία μείωσε τις τιμές των προϊόντων και ανταλλακτικών κατά 10% μέσα στο 2013, διατήρησε τον ίδιο τιμοκατάλογο το 2014, σκοπεύει να κάνει το ίδιο για το 2015, ενώ περιόρισε το μη παραγωγικό κόστος. Σε τακτά χρονικά διαστήματα η εταιρεία επανεξετάζει όλες τις συμβάσεις με τους συνεργάτες και τους φορείς, με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση των λειτουργικών εξόδων της και την επανεπένδυση της μείωσης αυτής σε παραγωγικούς τομείς, όπως η εκπαίδευση και η διαφήμιση.
Οσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, είναι «η διατήρηση του τιμοκαταλόγου στα ίδια χαμηλά επίπεδα με το 2014, ο περαιτέρω εκσυγχρονισμός των πιστοποιημένων αντιπροσώπων στα διεθνή πρότυπα της STIHL, η αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα των πιστοποιημένων αντιπροσώπων και η δημιουργία προσωπικής σχέσης συμβούλου με τους καταναλωτές, αλλά και η παρουσίαση της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας πωλήσεων των πιστοποιημένων αντιπροσώπων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα της εταιρείας μας».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Ο γρίφος της Μποτσουάνα Οι αγορές είναι προεξοφλητικοί μηχανισμοί, στην περίπτωση της νέας μετάλλαξης , προεξόφλησαν ξανά το χειρότερο, δηλαδή νέους περιορισμούς στις... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk