«Ελλάδα» θα βλέπουν οι θεατές της Samsung Smart TV

«Ελλάδα» θα βλέπουν οι θεατές της Samsung Smart TV, καθώς τον διαδικτυακό τόπο www.visitgreece.gr συμπεριέλαβε στην πλατφόρμα εφαρμογών της νέας γενιάς τηλεοράσεων, ο πολυεθνικός όμιλος Samsung. Η συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) με τη Samsung ανακοινώθηκε την Πέμπτη σε εκδήλωση στο μουσείο της Ακρόπολης.

«Ελλάδα» θα βλέπουν οι θεατές της Samsung Smart TV, καθώς τον διαδικτυακό τόπο www.visitgreece.gr συμπεριέλαβε στην πλατφόρμα εφαρμογών της νέας γενιάς τηλεοράσεων, ο πολυεθνικός όμιλος Samsung. Η συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) με τη Samsung ανακοινώθηκε την Πέμπτη σε εκδήλωση στο μουσείο της Ακρόπολης.

Οι χρήστες των τηλεοράσεων θα έχουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με τον τουρισμό στην Ελλάδα, μόνον με το πάτημα ενός κουμπιού στο τηλεχειριστήριο. Η εφαρμογή συνδυάζει περιεχόμενο από το www.visitgreece.com, καθώς και από τις αντίστοιχες σελίδες του Visit Greece σε social networks.
«Είναι ένα ακόμη βήμα στην μεγάλη διαδρομή της προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω της νέας τεχνολογίας η οποία επιτυχημένα υλοποιείται της ιστοσελίδας visitgreece.gr που έχει ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια επισκέπτες», επισήμανε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη. Και πρόσθεσε ότι «θεωρούμε ιδιαίτερα θετικό το γεγονός ότι η Samsung αναγνώρισε και εκτίμησε τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού, το περιεχόμενο του visitgreece.gr, καθώς και την προσφορά του στην άνοδο του ελληνικού τουρισμού τα τελευταία δύο χρόνια. Η ψηφιακή τηλεόραση εισάγει στο σπίτι εκατομμυρίων νοικοκυριών την τεχνολογία την οποία και συνδυάζει με τηλεοπτικά προγράμματα και δημοφιλείς εφαρμογές (apps) που ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν. Ολα αυτά αξιοποιούνται προς όφελος του ελληνικού τουρισμού». Η νέα γενιά τηλεοράσεων πωλείται ήδη σε 42 χώρες και στόχος είναι η παγκόσμια κάλυψη της αγοράς.
Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Παναγιώτης Λειβαδάς σημείωσε ότι «ο ελληνικός τουρισμός μέσω του visitgreece.gr, βρίσκει ένα νέο περιβάλλον ανάπτυξης από τους ψηφιακούς δέκτες της Samsung. Είμαστε ευτυχείς για τη συνεργασία και ευχόμαστε στο μέλλον να έχουμε την ευκαιρία να εξετάσουμε ακόμα περισσότερα πεδία συνεργασίας τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κορέα που αποτελεί για τον ΕΟΤ αγορά-στόχο υψηλών αξιώσεων».

VISITGREECE: Δέκα εκατ. επισκέπτες

Οι επισκέπτες της σελίδας visitgreece ξεπερνούν τα δέκα εκατομμύρια. «Εχουμε 1,5 εκατ. followers στο google, περισσότερους από 220.000 χιλιάδες στο Facebook, ενώ το Youtube ξεπερνά τα 5 εκατομμύρια προβολές», δήλωσε η υπουργός.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η κυρία Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στη στρατηγική επιλογή του υπουργείου να παρακολουθεί, να υιοθετεί και να αξιοποιεί την τεχνολογία, η οποία και αποτυπώνεται στην αναπτυσσόμενη δυναμική του VisitGreece. «Το visitgreece αποτελεί βασικό δίαυλο επικοινωνίας της Ελλάδας και του Ελληνικού Τουρισμού με τον υπόλοιπο κόσμο. Το περιεχόμενο του αγγίζει το ένα εκατομμύριο λέξεις στα ελληνικά. Το newsletter του ξεπερνά τους 16.000 αποδέκτες σε όλο τον κόσμο», τόνισε.
Το visitgreece.gr περιέχει προτάσεις οδοιπορικών, εμπειρίες, ανάλογα με την εποχή, πληροφορίες που δομούνται σύμφωνα με τη ζήτηση των επισκεπτών, φωτογραφίες για όλα τα μέρη της χώρας, οι οποίες συνεχώς αυξάνονται με υλικό από όλες τις περιοχές. Παράλληλα οι σελίδες του στα social media είναι δυναμικές και αποτυπώνουν με ευκρίνεια την Ελλάδα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk