Διψήφιο ποσοστό αύξησης και για το 2015 προσδοκά από τη γερμανική αγορά η TUI Hellas, διαβλέποντας ότι οι εξαιρετικές επιδόσεις του 2014 στη χώρα θα διατηρηθούν και την επόμενη τουριστική περίοδο. Εφέτος οι ξένοι τουρίστες από όλες τις αγορές που επισκέφθηκαν τη χώρα μέσω του ταξιδιωτικού οργανισμού εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα δύο εκατ. αφίξεις, στόχο τον οποίο είχε ορίσει ο διευθύνων σύμβουλος τηςTUITravel PLC κ. Πίτερ Λονγκ, καταγράφοντας διψήφιο ποσοστό ανόδου σε σύγκριση με το 2013.Η αύξηση προκύπτει από όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, με κύριο πρωταγωνιστή όμως τους γερμανούς ταξιδιώτες οι οποίοι διαμορφώθηκαν περίπου στις 400.000.

Βασική προϋπόθεση ωστόσο για την ομαλή συνέχεια του τουριστικού ρεύματος είναι η πολιτική σταθερότητα και ομαλότητα στη χώρα. Ο ταξιδιωτικός οργανισμός αναγνωρίζει ως κορυφαίο στοιχείο διαφοροποίησης της χώρας στον διεθνή ανταγωνισμό τον πολιτισμό και στο πλαίσιο αυτό είναι επιτακτική η ανάγκη ανάδειξής του για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού.
Ταυτόχρονα, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα αποτελεί ζητούμενο και για τον κορυφαίο tour operator, ο οποίος συνεργάζεται με 2.800 ξενοδοχεία στην επικράτεια. Στην κατεύθυνση αυτή άλλωστε εργάζεται και ο όμιλος TUI, καθώς η επιμήκυνση της περιόδου ήταν ανάμεσα στα θέματα συζήτησης στη συνάντηση του κ. Λονγκ με τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά πέρυσι. Ο διευθύνων σύμβουλος τηςTUITravel PLC θα βρίσκεται ξανά στην Αθήνα την ερχόμενη εβδομάδα, καθώς είναι κεντρικός ομιλητής στο 13ο Συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Παραδείγματα επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου στο διεθνές δίκτυο της TUI είναι προορισμοί όπως τα Κανάρια Νησιά στην Ισπανία και η Αττάλεια, προορισμός ο οποίος έχει διαμορφώσει 17 γήπεδα γκολφ στην περιοχή Μπελέκ προσελκύοντας ταξιδιώτες και εκτός αιχμής και παρατείνοντας με επιτυχία τη λειτουργία των ξενοδοχείων. Στην Ελλάδα βασικές προϋποθέσεις για την παράταση των ταξιδιωτικών προγραμμάτων, πέρα από τους θερινούς μήνες, είναι τόσο οι κατάλληλες τουριστικές υποδομές, όσο και η κινητοποίηση της περιοχής, ώστε να υπάρχουν δραστηριότητες για τους ταξιδιώτες εκτός ξενοδοχείου.