Επιχειρηματικές πρωτοβουλίες στην εποχή της κρίσης

Συγκρατημένη αισιοδοξία εμφανίζεται στους επιχειρηματίες και στους καταναλωτές της Αθήνας και της Ελλάδας γενικότερα σύμφωνα με έρευνες, ενώ παράλληλα παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι τώρα, στη δύσκολη περίοδο της χώρας, είναι η ώρα για νέα επιχειρηματικά βήματα.

Συγκρατημένη αισιοδοξία εμφανίζεται στους επιχειρηματίες και στους καταναλωτές της Αθήνας και της Ελλάδας γενικότερα σύμφωνα με έρευνες, ενώ παράλληλα παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι τώρα, στη δύσκολη περίοδο της χώρας, είναι η ώρα για νέα επιχειρηματικά βήματα.
Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας ICAP Group οι επιχειρηματίες δηλώνουν τη συγκρατημένη αισιοδοξία τους, ενώ σημάδι ανακοπής της ύφεσης θεωρείται το γεγονός ότι μεταξύ 2012 και 2013 οι ζημιές που κατέγραψαν οι εταιρείες (ΟΕ, ΑΕ και ΕΠΕ) στην περιοχή της Αθήνας μειώθηκαν από το 1 δισ. στα 500 εκατ. ευρώ.
Οι δείκτες επιχειρηματικών προσδοκιών, καταναλωτικής εμπιστοσύνης και οικονομικού κλίματος παρουσιάζουν μικρή ανάκαμψη, σύμφωνα με την πρώτη έρευνα που έγινε για το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας του Δήμου Αθηναίων.
Παράλληλα, προτροπές για δημιουργία νέων επιχειρήσεων και συμβουλές σε επίδοξους επιχειρηματίες ήταν από τα βασικά σημεία της εκδήλωσης «Reality Bites: How to Approach Startup Challenges, Dos and Don’ts for a Successful Venture», η οποία πραγματοποιήθηκε από το Stanford Club of Greece πρόσφατα. Ειδικότερα, ο καθηγητής Μάνατζμεντ Peter Ziebelman τόνισε ότι η ιδέα ενός επίδοξου επιχειρηματία πρέπει να είναι 10 φορές καλύτερη από αυτές που έχουν ήδη υλοποιηθεί στην αγορά, αναφέροντας χαρακτηριστικά για τις start-ups στην Ελλάδα: «Τώρα είναι μια καλή στιγμή να ξεκινήσετε το δικό σας επιχειρηματικό εγχείρημα στην Ελλάδα. Στις πιο δύσκολες οικονομικά συνθήκες δημιουργήθηκαν μερικές από τις καλύτερες εταιρείες», παραθέτοντας το παράδειγμα της Groupon που ιδρύθηκε το 2008, την εποχή της αμερικανικής οικονομικής κρίσης.
Περισσότεροι από 250 συμμετέχοντες παρευρέθησαν σε αυτό το συνέδριο με σκοπό να ενημερωθούν για την προώθηση της επιχειρηματικότητας των νεοφυών επιχειρήσεων (start-ups) στην Ελλάδα, να ενισχύσουν την τεχνογνωσία τους και να πάρουν «δόσεις πραγματικότητας» (Reality Bites) από τους διεθνούς φήμης πανεπιστημιακούς καθηγητές αλλά και επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς σχετικά με τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που συναντούν οι νεοφυείς επιχειρήσεις.
Στη συνέχεια οι Jim Lattin και Peter Ziebelman, καθηγητές του Stanford Graduate School of Business, με πολύχρονη εμπειρία και παγκοσμίως αναγνωρισμένη έρευνα και τεχνογνωσία σε βασικούς τομείς της επιχειρηματικότητας των start-ups, μοιράστηκαν με τους παρευρισκομένους τα μυστικά της επιτυχίας για τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Ο Jim Lattin, καθηγητής Μάρκετινγκ, αναφέρθηκε στην τεχνική της απόκτησης πελατών (customer acquisition) με το μικρότερο δυνατό κόστος καθώς και στη σημασία του Διαδικτύου. Και πρόσθεσε: «Ως επιχειρηματίας πρέπει να λύνεις ένα πρόβλημα με το προϊόν σου και οι πελάτες αντίστοιχα να βρίσκουν τη λύση που ζητούν στο προϊόν σου. Με άλλα λόγια, να ικανοποιείς τις προσδοκίες τους».

HeliosPlus

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk