Με έμφαση στην εξωστρέφεια, ο όμιλος εστίασης της Vivartia συνεχίζει να επενδύει σε νέες αγορές εκτός συνόρων. Τα πρώτα αποτελέσματα του νέου concept Goody’s Burger House στην Ελλάδα, έχουν προσελκύσει διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον. Έτσι, η εταιρεία προχωρά στο άνοιγμα του πρώτου Goody’s Burger House στην πόλη της Μελβούρνης.

Στόχος του ομίλου είναι να γίνει αυτό το κατάστημα, πολυσύχναστο για τους πάνω από 4.000.000 κατοίκους αλλά και το εφαλτήριο για την ανάπτυξη της Goody’s σε ολόκληρη την Αυστραλία, μία αγορά 20 εκατομμυρίων καταναλωτών, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Η εταιρεία που επιλέχθηκε για την αποκλειστική ανάπτυξη του σήματος στην Αυστραλία είναι η Mediterranean Fast Casual Restaurants Ltd.

Ο όμιλος εστίασης της Vivartia, υλοποιεί τον στρατηγικό του σχεδιασμό για ανάπτυξη των σημάτων του στη Λευκορωσία, στην Αλβανία, στην Κύπρο, στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία. Παράλληλα, το επόμενο χρονικό διάστημα, και μέχρι τα μέσα του 2015, αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους 8 ακόμα καταστήματα Goody’s και Flocafé στην Αλβανία, στη Βουλγαρία, στη Δημοκρατία του Κοσόβου, στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, στη Λιβύη και στην Αίγυπτο.
Η εξωστρέφεια αποτελεί σημαντική στρατηγική προτεραιότητα για τη Vivartia. Με αναπτυξιακό πνεύμα, ο Όμιλος διερευνά αδιάκοπα το διεθνές τοπίο, εντοπίζει και υλοποιεί ευκαιρίες επένδυσης, διαδραματίζοντας πια δυναμικό ρόλο και σε αγορές εκτός Ελλάδος, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.