Το Mega mou έγινε Mega Mega

Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια το Mega δεν θύμιζε και τόσο… Mega

Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια το Mega δεν θύμιζε και τόσο… Mega. Από τη μία η αφυκτική οικονομική κρίση, από την άλλη η αποχώρηση του Πέτρου Μπούτου σε «δύσκολο» χρονικό σημείο οδήγησαν το Μεγάλο Κανάλι σε σύγχυση. Ούτε τα σόου ούτε οι σειρές ήταν αυτές που είχε μάθει ο κόσμος να βλέπει. Επιπλέον, οι επιλογές περιορίστηκαν σε πρόσωπα γνωστά και αναμενόμενα και όλα έδειχναν πως παράλληλα με την οικονομική το κανάλι περνούσε τη δική του κρίση ταυτότητας.
Ως το πρωί της περασμένης Δευτέρας όπου με την παρουσίαση του νέου προγράμματος φάνηκε ότι κάτι αλλάζει. Εχοντας πια τον Λοΐζο Ξενόπουλο επικεφαλής, ο ψυχαγωγικός τομέας χαράζει πορεία διαφορετική. Και ουσιαστικά πρόκειται για την πρώτη χρονιά του αφού πέρυσι προσπάθησε απλώς να συγκρατήσει αυτά που άφηνε πίσω του ο Π. Μπούτος φεύγοντας δίχως περιθώρια επιλογών και αλλαγών. Και στην ενημέρωση ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος ανανέωσε το δελτίο σε επίπεδο προσώπων, δομής, περιεχομένου, φιλοσοφίας και αισθητικής. Οσο για τη συνολική εικόνα; Ολα αλλάζουν: το σλόγκαν, τα χρώματα, η καμπάνια, οι στόχοι. Το Mega επιχειρεί ολική επαναφορά, προσπαθεί να κατακτήσει το χαμένο έδαφος και κυρίως τους «χαμένους» τηλεθεατές.
Αυτά είπε λίγο-πολύ και ο διευθυντής επικοινωνίας Χάρης Γούλιος μιλώντας στους δημοσιογράφους και προλογίζοντας την παρουσίαση: «Ο πυρήνας στον σχεδιασμό της εφετινής χρονιάς είναι η δύναμη της θετικής διάθεσης και η ανάγκη για ανανέωση. Αποξενωθήκαμε λίγο από τον κόσμο που αγαπάει το κανάλι και έχει απαιτήσεις από το πρόγραμμά του. Εφέτος προσπαθήσαμε να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών του κοινού. Νιώθουμε πως έχουμε ετοιμάσει αξιόλογες κωμικές και δραματικές σειρές καθώς και ιδιαίτερες ψυχαγωγικές εκπομπές.

Προγράμματα που θα διασκεδάσουν, που θα συγκινήσουν και που ίσως θα κινητοποιήσουν τον κόσμο. Επιθυμία μας είναι να βάλουμε τη χαρά στην καθημερινότητα όλων μας. Εφέτος αλλάζουμε την εταιρική μας εικόνα (τα σήματα του σταθμού) αλλά και την εταιρική μας υπογραφή. Εδώ κάνουμε ένα παιχνίδι με το όνομά μας. Και υπογράφουμε «Mega Mega». Πώς λέμε ότι αυτό είναι «σπίτι σπίτι»; Eπιστρέφουμε σε αυτά που είναι ο πυρήνας του Mega: o μαγικός κόσμος, η χαρούμενη διαθεση, η επαφή με την κοινωνική πραγματικότητα. Αυτό θέλουμε να εκφράζει η νεα εταιρική μας εικόνα και το νέο Mega πρόγραμμα».

Ενημέρωση με αλλαγές αλλά και μειώσεις


Το δελτίο ειδήσεων άλλαξε. Με τη Μαρία Σαράφογλου από Δευτέρα ως Παρασκευή και τον Νίκο Στραβελάκη το Σαββατοκύριακο οι ειδήσεις πλέον έχουν άλλη εικόνα και έντονα διαφοροποιημένο περιεχόμενο. Οπως σημειώνει και ο Χρ. Παναγιωτόπουλος, οι αλλαγές εντοπίζονται «στη δομή, στον τρόπο παρουσίασης, στα σκηνικά, στην οπτικοποίηση. Εκείνο που παραμένει αναλλοίωτο είναι οι αξίες μας. Η προσήλωση στο σοβαρό, όχι στο σοβαροφανές. Η αξιολόγηση του σημαντικού, όχι η ανάδειξη του ευτελούς. Η κριτική ματιά σε πράξεις και παραλείψεις, όχι ο κανιβαλισμός των προσώπων. Ο σεβασμός στην προσωπική ζωή, στη διαφορετικότητα, στα ανθρώπινα δικαιώματα».
Η πρωινή ενημέρωση θα παραμείνει ως έχει με τις εκπομπές «Κοινωνία ώρα Mega» και «Mega Σαββατοκύριακο» και με παρουσιαστές τους Γιώργο Οικονομέα – Δημήτρη Καμπουράκη και Ιορδάνη Χασαπόπουλο – Μανώλη Αναγνωστάκη αντιστοίχως. Μοναδική ενημερωτική εκπομπή τις βραδινές ώρες η «Ανατροπή» με τον Γιάννη Πρετεντέρη.
Ενισχυμένη και τολμηρή ψυχαγωγία


Η παράδοση θέλει το Mega να ηγείται της μυθοπλασίας. Πολλές σειρές, κωμικές και δραματικές, νέα πρόσωπα και δημιουργοί, σημαντικές παραγωγές και υψηλή τηλεθέαση ήταν τα συστατικά μιας χρυσής εποχής όπου τα σίριαλ του Mega ήταν σημείο αναφοράς. Τα δείγματα των τελευταίων ετών δεν ήταν αντίστοιχα με εκείνα της ένδοξης εποχής όπου τα σίριαλ του Mega αποτελούσαν τους leaders του είδους.
Τώρα το κανάλι ανασυντάσσεται και δοκιμάζει νέες συνταγές με νέους αλλά και με καταξιωμένους παλαιότερους δημιουργούς. Από την ερχόμενη εβδομάδα επιστρέφουν στις οθόνες τα «Κλεμμένα όνειρα» του Δημήτρη Αρβανίτη και η «Μοντέρνα οικογένεια» ενώ συνεχίζει κανονικά το lead in «Ονειρο ήταν». Πρεμιέρα θα κάνει το «Μάνα Χ Ουρανού» με τη Μαρία Σολωμού και τον Τάσο Γιαννόπουλο αλλά και η νέα δραματική σειρά του Δ. Αρβανίτη «Δικαίωση», η οποία έχει γυριστεί στη Σύρο. Στα προσεχώς η επιστροφή για το «Κάτω Παρτάλι», η «Εθνική Ελλάδος» του Γιώργου Καπουτζίδη, οι «Ηρωίδες» της Αλεξάνδρας Κ.
Ενδιαφέρον το εγχείρημα του καναλιού να επιχειρήσει μια ριζική αλλαγή του πρωινού ψυχαγωγικού μαγκαζίνο με επικεφαλής τον Μάρκο Σεφερλή και τίτλο «Mega με μία». Θα ακολουθεί εκπομπή μαγειρικής με τον Ακη Πετρετζίκη, το «Κάν’ το όπως ο Ακης».
Το στοίχημα του prime time


Στο prime time θα συνεχίσει να προβάλλεται το «Celebrity game night» με τη Σμαράγδα Καρύδη ενώ μεγάλο στοίχημα είναι το τάλεντ σόου «Music School» με τη συμμετοχή λιλιπούτειων καλλίφωνων και με παρουσιάστρια την Ντορέτα Παπαδημητρίου. Ο Χρήστος Ανθόπουλος θα είναι ο παρουσιαστής του πιο τολμηρού ψυχαγωγικού προγράμματος για το κανάλι το οποίο θα τιτλοφορείται «Εεεεε» και θα «ταλαιπωρεί» ευχάριστα τους καλεσμένους του. Ο Α. Πετρετζίκης θα δίνει το «παρών» και το βράδυ με τη «Λίστα του Ακη» η οποία θα ταξιδεύει, θα μαγειρεύει και θα προτείνει.
Το Σαββατοκύριακο ενισχύεται σημαντικά με τα απογεύματα να μεταδίδουν θετική ενέργεια με το γνωστό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Joy» το οποίο μετακόμισε και ανανεώθηκε σε πρόσωπα και ιδέες. Σημαντική η προσπάθεια ένταξης «πολιτισμού» με την προβολή μαγνητοσκοπημένων θεατρικών παραστάσεων της περασμένης σεζόν, κάτι που δείχνει ότι το κανάλι αλλάζει και φιλοσοφία στο τι εστί ψυχαγωγία κάνοντας σαφές άνοιγμα. Τέλος, ενισχύεται σημαντικά και ο τομέας του κινηματογράφου με την προβολή πρόσφατων επιτυχημένων ταινιών.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk