Η κρίση έπληξε και τον όμιλο Fourlis, ο οποίος εμφάνισε μείωση πωλήσεων και κερδών στο πρώτο εξάμηνο του 2011.

Το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι πωλήσεις του ομίλου Fourlis στις συνεχιζόμενες δραστηριότητες έφθασαν τα 192,1 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 193,9 εκατ. ευρώ, το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρονιάς. Οι συνολικές πωλήσεις (συνεχιζόμενες και μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες) του πρώτου εξαμήνου 2010 ήταν 316,8 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων προϊόντων Samsung στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, οι οποίες διεκόπησαν στο πλαίσιο της συμφωνίας με τη Samsung.

Οι πωλήσεις του κλάδου λιανικής οικιακού εξοπλισμού (ΙΚΕΑ) μειώθηκαν κατά 2,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010, οι πωλήσεις του κλάδου λιανικής αθλητικών ειδών (INTERSPORT) αυξήθηκαν κατά 8,9% και οι πωλήσεις του κλάδου χονδρικής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στις συνεχιζόμενες δραστηριότητες μειώθηκαν κατά 10,8%.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 13,9 εκατ. ευρώ (19,5 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2010). Τα έξοδα προ – ανοίγματος των νέων καταστημάτων ΙΚΕΑ, για το Α΄εξάμηνο 2011 ήταν 0,9 εκατ. ευρώ έναντι 1,2 εκατ. ευρώ για την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,6 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 εκατ. ευρώ για το αντίστοιχο εξάμηνο του 2010.

Τα καθαρά κέρδη (μετά από φόρους) ανήλθαν σε 1,7 εκατ. ευρώ έναντι 2,3 εκατ. ευρώ το 2010. Τα κέρδη ανά μετοχή έφθασαν τα 3,4 λεπτά, ενώ για την αντίστοιχη περίοδο του 2010 ήταν 4,5 λεπτά.