Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων προσπαθούν καθημερινά να κεντρίσουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών κάνοντας διάφορες προσφορές. Οι προσφορές όμως, όπως δωρεάν κλιματιστικά, ραδιοκασετόφωνα, οδική βοήθεια, ABS κτλ. ­ που χρησιμοποιούν τα τμήματα μάρκετινγκ των αντιπροσωπειών στην προσπάθειά τους να κερδίσουν περισσότερους καταναλωτές ­ δεν διαφοροποιούν τις εταιρείες, καθώς ο στάνταρντ εξοπλισμός των αυτοκινήτων έχει γίνει πλέον αρκετά πλούσιος. Ετσι ο τρόπος χρηματοδότησης θεωρείται ­ και δικαίως ­ από πολλούς ο βασικότερος λόγος για να προτιμήσει ο καταναλωτής το αυτοκίνητο μιας συγκεκριμένης αντιπροσωπείας έναντι κάποιας άλλης. Βέβαια, ως γνωστόν, όταν κάποιος ετοιμάζεται να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, το πρώτο πράγμα που κοιτάζει είναι να πληροί τις ανάγκες του (παθητική ασφάλεια, εμφάνιση, δύναμη κινητήρα κτλ.) και κατά δεύτερο την τιμή του. Αν αυτά τα δύο τον ικανοποιούν, τότε είναι σίγουρο ότι θα προχωρήσει στην αγορά του αυτοκινήτου ­ κοιτώντας όμως να αξιοποιήσει, αν δεν διαθέτει όλα τα χρήματα μετρητά, και το όποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα προσφέρει η εταιρεία που πωλεί το αυτοκίνητο. * ΣΕΛ. Ε4