H Mόνικα Μπελούτσι ήταν μόλις 25 ετών όταν πρωταγωνίστησε για πρώτη φορά σε διαφημιστική καμπάνια του οίκου Dolce & Gabbana. Ηταν η αρχή ώστε το όνομά της να συνδεθεί ανεξίτηλα με το ιταλικό σχεδιαστικό δίδυμο και η ίδια να αποτελεί μέχρι σήμερα την απόλυτη μούσα τους. Ποιος άραγε μπορεί να ξεχάσει το εμβληματικό διαφημιστικό σποτ του 1994, σκηνοθετημένο μάλιστα από τον Τζουζέπε Τορνατόρε, στο οποίο η χυμώδης ηθοποιός, σαν άλλη σισιλιάνα θεά, σαγήνευε τον φτωχό ψαρά; Και σήμερα – παρότι μοιάζει κλισέ -, φαίνεται ότι το μήλο έπεσε κάτω από τη μηλιά, γιατί την παράδοσή της συνεχίζει η μόλις 15χρονη κόρη της, Ντέβα, καρπός του έρωτά της με τον γάλλο ηθοποιό Βενσάν Κασέλ. Πράγματι, η θυγατέρα των δύο διάσημων ηθοποιών είναι το πρόσωπο του νέου αρώματος του οίκου, Dolce Shine.

Με μια πιο άγουρη και πιο αθώα ομορφιά από αυτήν της μητέρας της – μην ξεχνάμε άλλωστε ότι είναι μόλις 15 ετών -, η Ντέβα τον περασμένο Απρίλιο βρέθηκε στο γραφικό χωριό του Ραβέλο, στην Ακτή Αμάλφι. Στο διαφημιστικό σποτ, φορώντας ένα αιθέριο λευκό δαντελένιο φόρεμα περιδιαβαίνει στους δρόμους του Ραβέλο, κρατά ένα μπουκέτο αγριολούλουδα, χαμογελά και τρέχει ανέμελα αποτελώντας το απόλυτο σύμβολο της εφηβικής μεσογειακής ομορφιάς. Και η επιλογή του προσώπου της μόνο τυχαία δεν είναι. Οι διάσημοι οίκοι πλέον στοχεύουν όλο και περισσότερο στους millennials. Αντίο boomers λοιπόν!

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω