To Ceed δεν χρειάζεται συστάσεις. Λανσαρίστηκε στην αγορά το 2006, κέρδισε επάξια και ταχύτατα το ευρωπαϊκό του «διαβατήριο» (σχεδιάζεται στη Γερμανία και κατασκευάζεται στη Σλοβενία) και σήμερα η Kia συστήνει και στη χώρα μας την πιο ώριμη, τόσο σε σχεδιαστικό όσο και τεχνολογικό επίπεδο, γενιά του.
Οι αποδοτικότεροι κινητήρες, η αισθητική αναβάθμιση με τις σπορ πινελιές και η πλειάδα νέων συστημάτων υποβοήθησης επανατοποθετούν το νεοφερμένο και στην ελληνική αγορά μικρομεσαίο κορεατικό μοντέλο στην καρδιά της κατηγορίας του. Ειδικότερα, το τρίτης γενιάς Ceed παραμένει προσηλωμένο στις απαιτήσεις του σύγχρονου οικογενειάρχη, ισορροπώντας με τον καλύτερο τρόπο ανάμεσα στην πρακτικότητα και την ποιοτική του «ωρίμαση». Βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα – Kappa II – η οποία θα φιλοξενήσει στο μέλλον (από το 2019 και έπειτα) τις πιο οικολογικές εκδόσεις του: δύο υβριδικές και μία αμιγώς ηλεκτρική – η τελευταία υπολογίζεται να κυκλοφορήσει το 2021.
Εξωτερικά, η ενίσχυση των σπορ στοιχείων φανερώνει και τη στροφή της φίρμας σε πιο επιθετικές γραμμές (είναι χαμηλότερο, φαρδύτερο και με πιο μεγάλο πίσω πρόβολο) αφήνοντας στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας τις πιο αδιάφορες αισθητικές των προηγούμενων δύο γενιών,  που ήταν ταμένες μόνο στην πρακτικότητα του μοντέλου.
Πέρα από τη σύγχρονη γραμμή του, οι σχεδιαστές έριξαν ιδιαίτερο βάρος στις νέες τεχνολογίες, όπως επιτάσσει ο ανταγωνισμός και στη συγκεκριμένη κατηγορία, παρ’ όλο που αυτή πιέζεται από τα συνεχώς ανερχόμενα SUV.
Στο σαλόνι του τα ποιοτικότερα υλικά, οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί, και φυσικά ο νέος ψηφιακός κόσμος με το σύστημα πολυμέσων είναι το βασικό μενού των πιο σημαντικών αλλαγών. To νέο σύστημα πολυμέσων, τοποθετημένο στο κέντρο του ταμπλό, είναι διαθέσιμο με οθόνες 5,0 και 7,0 ιντσών, ενώ όταν υπάρχει και λειτουργία πλοήγησης η οθόνη έχει διάσταση οκτώ ίντσες. Στάνταρ είναι, μεταξύ άλλων, και η πλήρης διασύνδεση smartphones μέσω Bluetooth. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικοί, ενώ ο χώρος των αποσκευών αυξήθηκε κατά 15 λίτρα – από τα 380 στα 395 λίτρα.
Η πρώτη οδηγική μας εμπειρία αφορούσε την έκδοση βενζίνης με τον τρικύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ. / 120 ίππων που εντυπωσιάζει με την ελαστικότητά του και το εξαιρετικό του τράβηγμα κυρίως από τις μεσαίες στροφές, παραμένοντας λογικός στις απαιτήσεις καυσίμου. Σε αυτό συμβάλλει και το εξάρι κιβώτιο, που φροντίζει στον αυτοκινητόδρομο να κρατάει χαμηλά το στροφόμετρο. Η άνεση ήταν η προτεραιότητα στη ρύθμιση της ανάρτησης, ενώ οι πολλαπλοί σύνδεσμοι εξασφαλίζουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η παλέτα των κινητήρων περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό 1.4 MPi των 100 ίππων, τους υπερτροφοδοτούμενους 1.0 Τ-GDi 120 ίππων και 1.4 Τ-GDi 140 ίππων. Ο ντίζελ είναι και αυτός καινούργιος: 1.6 CRDi της σειράς «U3» ο οποίος πληροί τις νέες προδιαγραφές Euro 6d και διατίθεται σε δύο εκδόσεις, 115 και 136 ίππων, αντίστοιχα. Αξια αναφοράς είναι τα στάνταρ συστήματα υποβοήθησης από τη βασική έκδοση Inmotion, όπως το σύστημα υποβοήθησης προβολέων, τα συστήματα ελέγχου κόπωσης οδηγού και διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, ενώ το Ceed είναι το πρώτο Kia που θα φέρει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου δύο. Η πιο προσιτή έκδοση αφορά την έκδοση 1.4 100 hp και κοστίζει 15.190 ευρώ, ενώ από 16.890 ευρώ κοστίζει η 1.0Τ 120 ίππων. Τέλος, από 19.990 ευρώ κοστίζει η diesel έκδοση των 115 ίππων.