Μια µατιά στο προφίλ του Νίκολας Μπιζάν στο Instagram αρκεί για να καταλάβεις ότι διάγει έναν αξιοζήλευτο, στους περισσότερους, βίο γεµάτο χλιδή και υψηλές γνωριµίες. Αυτή η ζωή ήταν µονόδροµος για τον 27χρονο ιρανικής, ιρλανδικής και ιαπωνικής καταγωγής Αµερικανό, αφού του έλαχε ο κλήρος να αναλάβει τα ηνία µιας αφάνταστα προσοδοφόρας αυτοκρατορίας. Διότι εδώ και περισσότερο από 40 χρόνια η οικογενειακή επιχείρηση House of Bijan («bijan» σηµαίνει ήρωας στα φαρσί) δηµιουργεί τα πιο ακριβά και exclusive ανδρικά ενδύµατα και αξεσουάρ του κόσµου: κοστούµια 10.000 δολαρίων, γραβάτες 1.000 δολαρίων, ταξιδιωτικά αξεσουάρ από δέρµα κροκοδείλου, ρολόγια διακοσµηµένα µε διαµάντια, customized οχήµατα που έχουν προκύψει από συνεργασίες µε αυτοκινητοβιοµηχανίες-θρύλους, όπως η Bugatti και η Rolls-Royce. Τα προϊόντα Bijan δεν απευθύνονται φυσικά στους κοινούς θνητούς, εξ ου και το πελατολόγιο της φίρµας δεν απέχει πολύ από την ετήσια λίστα του περιοδικού «Forbes» µε τους πιο πλούσιους και ισχυρούς άνδρες στη Γη. Περιλαµβάνει εκατοµµυριούχους, «βαρόνους» των media, προέδρους των ΗΠΑ και γαλαζοαίµατους – ονόµατα σαν αυτά του Τοµ Κρουζ, του Μπιλ Κλίντον, του Μπιλ Γκέιτς, του Τοµ Φορντ και του πρίγκιπα Ουίλιαµ.
Ο Μπιζάν ο νεότερος, γιος του ιδρυτή της φίρµας Μπιζάν Πακζάντ, ο οποίος πέθανε από εγκεφαλικό το 2011, τιµά την οικογενειακή παράδοση µε αρχηγείο του ένα νέο σηµείο πώλησης που άνοιξε πρόσφατα στο υπερπολυτελές ξενοδοχείο «Wynn Las Vegas» στην περίφηµη Las Vegas Strip. Ο χώρος είναι σαφώς διαµορφωµένος µε πρότυπο τη θρυλική µπουτίκ του οίκου που βρίσκεται στη Rodeo Drive του Μπέβερλι Χιλς (και η οποία πουλήθηκε πριν από δύο χρόνια στον κολοσσό LVMH για 122 εκατοµµύρια δολάρια και παραµένει επισκέψιµη µόνο κατόπιν ραντεβού).
Το καινούργιο κατάστηµα διαθέτει πανύψηλη είσοδο και έναν εντυπωσιακό πολυέλαιο κατασκευασµένο από διάφορα εµβληµατικά µπουκάλια ανδρικών αρωµάτων µε την υπογραφή Bijan. Η εταιρεία, που απασχολεί µόλις 50 άτοµα προσωπικό, φηµολογείται πως κάνει ετήσιο τζίρο άνω του ενός δισεκατοµµυρίου δολαρίων. Οπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο νεαρός κληρονόµος της αυτοκρατορίας: «Δεν είµαστε ακριβοί απλώς για λόγους γοήτρου. Δεν υπάρχει άλλη φίρµα στον κόσµο σήµερα που να απευθύνεται σε άνδρες και να φτιάχνει κοµµάτια σαν τα δικά µας. Δηµιουργούµε χειροποίητα είδη ύψιστης ποιότητας, πράγµατα που θα µπορούσαν να χαρακτηριστούν «φορέσιµα έργα τέχνης». Συλλογές που αριθµούν ένα ή δύο κοµµάτια µόνο. Δεν έχουµε ενδώσει στη µαζική παραγωγή. Oλα κατασκευάζονται στην Ιταλία, στο εργοστάσιό µας που βρίσκεται εκεί 40 χρόνια τώρα. Τα προϊόντα µας τα αγοράζουν µόνο όσοι εκτιµούν πραγµατικά αυτό που κάνουµε».