Αν και το όνομα του πρωτότυπου που βλέπετε στη φωτογραφία στα ελληνικά σημαίνει «πειραματικό», κάθε άλλο παρά αυτό είναι. Η φυσική του αποκάλυψη έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο όπου θα το δούμε από κοντά στο πλαίσιο της γερμανικής έκθεσης κινητικότητας IAA Mobility 2023, γνωρίζοντας ήδη ορισμένα από τα κρίσιμα στοιχεία του. Πίσω από την ευφάνταστη σχεδίαση η οποία τραβά αβίαστα την προσοχή, το κατά συνθήκη τρίθυρο crossover βασίζεται σε μια από τις πλατφόρμες BEV που ο όμιλος Stellantis έχει εξελίξει για τα ηλεκτρικά οχήματά του. Κρίνοντας από το μέγεθός του και τα προϊοντικά «κενά» στην γκάμα της Opel, η πλατφόρμα φαίνεται ότι είναι η STLA, άρα έχουμε μπροστά μας το μελλοντικό Manta, το οποίο στην έκδοση παραγωγής θα έχει coupe fastback μορφή, στα πρότυπα του ρηξικέλευθου Peugeot 408, αλλά με ηλεκτρική τετρακίνηση. Το ενδιαφέρον σημείο εδώ, πέρα από την αναβίωση ενός ονόματος που χρησιμοποιήθηκε στο coupe Manta, το οποίο κατασκευαζόταν από το 1970 έως το 1988, είναι η δυνατότητα της μεσαίου μεγέθους STLA αρχιτεκτονικής να φιλοξενεί μπαταρίες χωρητικότητας 87-104 kWh με μέγιστη πραγματική αυτονομία κίνησης που προσεγγίζει τα 700 χλμ. Ταυτόχρονα η ευελιξία της συγκεκριμένης πλατφόρμας επιτρέπει τη χρήση και κινητήρων βενζίνης ή πετρελαίουώστε το μελλοντικό Manta σε συγκεκριμένες τοπικές αγορές να διατίθεται και ως μη αμιγώς ηλεκτρικό, παρά την ξεκάθαρη προτεραιότητα που δίνει η Opel στην ηλεκτροκίνηση πρωτίστως για την Ευρώπη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω