Αν και το 2021 ήταν μια αξιοσημείωτα καλή χρονιά για την Opel στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς αύξησε το μερίδιό της στο 4,32% εκμεταλλευόμενη την πορεία του νέου Corsa και την πλήρη γκάμα των SUV της, το 2022 προοιωνίζεται ακόμα καλύτερο λόγω των προοπτικών που δημιουργεί το ολοκαίνουργιο Astra. Το γερμανικό hatchback συμπληρώνει εφέτος 86 χρόνια παρουσίας στη μικρομεσαία κατηγορία, συνυπολογίζοντας και την ιστορία του Kadett από το 1936, οικοδομώντας με τις 11 προηγούμενες γενιές του μια ιστορία επιτυχίας που δεν μπορείς να αγνοήσεις. Στην εφετινή 12η γενιά του η Opel έχει κάνει τα πάντα με τον σωστό τρόπο για να τραβήξει την προσοχή πάνω του, ξεκινώντας από την ακρίβεια της σχεδίασής του η οποία υπερβαίνει συντηρητικές τακτικές του παρελθόντος και σχεδόν επιβάλλει τη συναισθηματική σύνδεση ανάμεσα στον οδηγό και στο αυτοκίνητο.Στα 4,374 μέτρα του πεντάθυρου αμαξώματος (με χώρο αποσκευών από 422 λίτρα) το οποίο θα διατίθεται στην Ελλάδα από τον ερχόμενο Ιούνιο (η SW έκδοση με τα διακριτικά Sports Tourer αναμένεται αργότερα μέσα στο δεύτερο εξάμηνο) θα διακρίνετε τη σημασία που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια ώστε το Astra να διεκδικήσει περισσότερο ζωτικό (και εμπορικό) χώρο ξεφεύγοντας από τις συμπληγάδες των SUV της μάρκας. Ταυτόχρονα και πέρα από την περί αισθητικής υποκειμενική άποψη, το τεράστιο βήμα που συντελείται στη δημιουργία του μοντέλου αφορά την πλατφόρμα στην οποία βασίζεται. Αυτή η αρχιτεκτονική επιτρέπει τη φιλοξενία διαφορετικών μηχανικών συνόλων για κάθε ανάγκη και εξασφαλίζει μια απροσδόκητη για το ύφος του Astra οδηγική εμπειρία όπως αυτή που βιώσαμε οδηγώντας τις διαφορετικές εκδόσεις του στην Πορτογαλία.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.