Μερικές εβδομάδες πριν από την ανακοίνωση του νέου στρατηγικού σχεδίου του πολυεθνικού ομίλου Stellantis, την 1η Μαρτίου, ο άνθρωπος που έχει αναλάβει τις τύχες του καθοδηγώντας 14 διαφορετικές μάρκες «ρίχνει το γάντι» στην ΕΕ αμφισβητώντας ανοιχτά τις επιλογές της για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παραχωρώντας κοινή συνέντευξη στη γαλλική εφημερίδα «Les Echos», τη γερμανική    «Handelsblatt», την ιταλική «Corriere della Sera» και την ισπανική «El Mundo», ο Κάρλος Ταβάρες επισήμανε ότι η στρατηγική της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης υπέρ των ηλεκτρικών οχημάτων είναι μια πολιτική επιλογή που ενέχει περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς κινδύνους. «Είναι σαφές ότι η ηλεκτροκίνηση είναι μια τεχνολογία που επιλέγεται από τους πολιτικούς, όχι από τη βιομηχανία» υποστήριξε ο Ταβάρες, προσθέτοντας ότι υπάρχουν φθηνότεροι και ταχύτεροι τρόποι για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. «Με δεδομένο το σημερινό ευρωπαϊκό ενεργειακό μείγμα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να διανύσει σχεδόν 70.000 χιλιόμετρα για να αντισταθμίσει το αποτύπωμα άνθρακα από την κατασκευή της μπαταρίας και για να αρχίσει να πλησιάζει ένα υβριδικό όχημα, το οποίο κοστίζει τα μισά χρήματα από όσα ένα αμιγώς ηλεκτρικό» είπε.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω