Σαν να ήταν παραγγελία ή συμφωνία εκ των προτέρων στο προηγούμενο φύλλο της εφημερίδας η δημοσίευση ενός άρθρου με τίτλο «Ευφυή παιδιά ενός κατώτερου θεού» (της κυρίας Ιωάννας Κλεφτόγιαννη). Οπου γινόταν λόγος για τα προικισμένα με ιδιαίτερη αντίληψη παιδιά που εδώ στην Ελλάδα δεν τυγχάνουν της φροντίδας που θα έπρεπε. Αφήνοντας στην άκρη τις αμήχανες απαντήσεις κάποιων υπευθύνων, μένω μόνο σε αυτήν του προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Ι. Αντωνίου: «Το ζήτημα προβληματίζει τους αρμόδιους οργανισμούς του υπουργείου Παιδείας. Στο μέλλον θα απασχολήσει σοβαρά τους σχεδιασμούς μας». Και το ερώτημα είναι: Πόσο βαθιά σε αυτό το μέλλον θα πρέπει να φθάσουμε για να γίνει κάτι;

Για άλλα πιο τυχερά παιδιά, ιδίως αυτά που μιλούν ή καταλαβαίνουν αγγλικά, υπάρχει η σειρά Art of Problem Solving (AOPS) που προσπαθεί με την ύλη της απλωμένη σε πολλά και διαφορετικά πεδία των σχολικών Μαθηματικών έως και την Τρίτη Λυκείου, να ενισχύσει τις γνώσεις των μαθητών που ενδιαφέρονται και πέρα από την εκτέλεση της καθημερινής υποχρεωτικής διαδικασίας μέσα στην τάξη. Εμπνευστής αυτής της σειράς αλλά όχι και ο μοναδικός συγγραφέας είναι ο Ρίτσαρντ Ράσικ (Richard Rusczyk, με πολωνό μετανάστη παππού, εξού και το περίεργο επίθετό του που σημαίνει «ο Ρώσος» στα πολωνικά!). Πρόκειται για έναν όχι τυχαίο, από τη συνομοταξία των όσων εμφανίζονται να εξηγούν τη λύση προβλημάτων στο Διαδίκτυο, κατά κάποιον τρόπο «ροκ σταρ» του YouTube.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω