Η νοσταλγία αναδεικνύεται κυρίαρχο trend στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων και στην Ελλάδα.

«Al time classic» εταιρείες, αλλά και νεότερες, κυρίως από τους κλάδους των τροφίμων και ποτών, των παιχνιδιών και των καλλυντικών, επιχειρούν να αξιοποιήσουν επικοινωνιακά τις ευχάριστες αναμνήσεις προκειμένου να προκαλέσουν θετικά συναισθήματα για τα προϊόντα τους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω