Η συζήτηση για την οικονομική ανάκαμψη μετά την πανδημία – αν και η πανδημία δεν είναι ακόμη παρελθόν – συνδέεται άρρηκτα με την επιστροφή στην ασφαλή κατανάλωση, η οποία προϋποθέτει τόνωση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή που κλονίσθηκε τα τελευταία δύο χρόνια, σε κάποιους τομείς περισσότερο, λόγω των έκτακτων συνθηκών, π.χ. μη επιστροφή προκαταβολών ή αξίας εισιτηρίων σε χρήμα.
Η «χρυσή» ευκαιρία είναι να αντιμετωπιστούν, κατά την επανεκκίνηση, κενά στην προστασία του καταναλωτή, τα οποία βγήκαν στην επιφάνεια κατά την έξαρση της πανδημίας: Μεταξύ αυτών, η μαζική διαμόρφωση στοχευμένων καταναλωτικών προφίλ, η συλλογή προσωπικών δεδομένων μέσα από παραπλανητικές ή επιθετικές πρακτικές, αυτοματοποιημένες (μέσω αδιαφανούς αλγορίθμου), αθέμιτες παρεμβάσεις στην κατάταξη προϊόντων ή υπηρεσιών από μηχανές αναζήτησης, αλλοίωση κριτικών και σχολίων για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.