Μια από τις τελευταίες ταινίες που διανεμήθηκαν στις κινηματογραφικές αίθουσες της χώρας μας λίγο πριν από το ξέσπασμα της επιδημίας του κορωνοϊού ήταν το «Honeyland», ένα ντοκιμαντέρ από τη Βόρεια Μακεδονία. Ηταν μια από τις εκπλήξεις των εφετινών βραβείων Οσκαρ, γιατί είναι η πρώτη ταινία που είχε διπλή υποψηφιότητα στα Οσκαρ (καλύτερο ντοκιμαντέρ και καλύτερης διεθνούς ταινίας). Ηταν επίσης η πρώτη (και ειρωνικά, προς το παρόν, η τελευταία) ταινία που διανεμήθηκε στην Ελλάδα από το Cinobo, μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας που σκοπεύει να δώσει βάρος στην κατ’ οίκον ψυχαγωγία, χωρίς να αδιαφορεί όμως και για τη διανομή κάποιων ταινιών στις αίθουσες, όπως μας ενημέρωσε η συνιδρύτριά της, κυρία Δάφνη Μπεχτσή.
Η επωνυμία Cinobo «παράγεται» από το «Cinema no borders». Κινηματογράφος χωρίς σύνορα, ψυχαγωγία χωρίς όρια. Εν ολίγοις, πρόκειται για ελληνική συνδρομητική streaming πλατφόρμα (sVOD), στόχος της οποίας είναι να κάνει παντού προσβάσιμη μια ευρεία γκάμα ανεξάρτητου και arthouse κινηματογράφου. Η πλατφόρμα άρχισε να λειτουργεί σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα στον Μάρτιο.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.