Νέα όρια, σκληρό ευρωπαϊκό lobbying, τεχνολογική εξέλιξη και... η πραγματικότητα
Η ανακολουθία ανάμεσα στο «φαίνεσθαι» και στο «είναι» της Ferrari Monza SP1/SP2 παραπέμπει στην ηρωίδα του ομώνυμης ταινίας του Λουίς Μπουνιουέλ «κλέβοντας» τον τίτλο της.
Το παιχνίδι εντυπώσεων των Γάλλων και οι σημαντικές πρεμιέρες μοντέλων, παρά την απουσία μεγάλου αριθμού αυτοκινητοβιομηχανιών, χαρακτηρίζουν την εφετινή διοργάνωση στο Παρίσι
Λέγεται ότι την ιστορία τη γράφουν οι νικητές. Στον πόλεμο για την επικράτηση στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο, οι χαρακτηρισμοί θα πρέπει να αποφεύγονται καθώς οι ρόλοι είναι εξαιρετικά δυσδιάκριτοι. Μέχρι τώρα οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι η αμερικανική Tesla έχει ένα ισχυρό τεχνολογικό και εμπορικό προβάδισμα έναντι των ευρωπαίων – και άλλων – κατασκευαστών. Δημοσιογραφικά, όσο και […]
Η θεωρητική αναβίωση του Peugeot 504 δεν αποτελεί σπονδή στο παρελθόν των Γάλλων αλλά παρακαταθήκη για το μέλλον τους
Η επίσημη εμφάνιση της πρώτης ηλεκτροκίνητης Mercedes εισάγει τη γερμανική φίρμα σε μια νέα περίοδο καινοτομίας
Ο γενικός διευθυντής επιβατικών οχημάτων της Mercedes-Benz Ελλάς μιλάει για τη σημασία της EQC στη μετάβαση της εταιρείας σε μια νέα εποχή
Με αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χλμ. και τιμή που θα προσεγγίζει τις 85.000 ευρώ το e-tron είναι πια έτοιμο για τη γραμμή παραγωγής
Με ευρηματική σχεδίαση και απροσδόκητη ονομασία, το DS 3 Crossback επιχειρεί την premium υπέρβαση.
Η παρουσίαση του e-tron στην Καλιφόρνια απέδειξε ότι η Audi θα πρωταγωνιστήσει και στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης
Διαθέσιμο στην Ευρώπη από τα τέλη του χρόνου, το RC αποτελεί το αισθητικό αντίβαρο στον τεχνολογικό προσανατολισμό της Lexus
Το πρωτότυπο αυτόνομο όχημα 360c της Volvo σκοπεύει να υπηρετήσει έναν νέο τρόπο ζωής – όταν αυτός δημιουργηθεί.
Η έννοια της ιδιωτικότητας, ως η κορυφαία έκφραση πολυτέλειας, «αποκαλύπτεται» στο πίσω κάθισμα της Rolls-Royce Phantom Privacy Suite.
Στην αλλαγή του τοπίου στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης στοχεύει η κίνηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αναπτύξει τη νέα σειρά οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων και τα διακριτικά EQ.
Στατιστικά ο αριθμός των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για τους αγώνες αυτοκινήτων είναι συντριπτικά μικρότερος από όσους γοητεύονται από οποιαδήποτε μορφή τέχνης.
Ο Tetsuya Tada, αρχιμηχανικός της Toyota και υπεύθυνος για την εξέλιξη της νέας Supra, στη συνέντευξή του η οποία φιλοξενείται σε αυτό το Autohub, δεν διστάζει να αναφερθεί στη σκοτεινή πλευρά νέων τεχνολογιών όπως η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση, λέγοντας χωρίς περιστροφές ότι η υιοθέτησή τους αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο εξαιτίας των αυξανόμενων προδιαγραφών ασφαλείας που προϋποθέτουν και οι οποίες με τη σειρά τους θα οδηγήσουν, όπως υποστηρίζει, αναπόφευκτα σε ριζικές μεταβολές σε ό,τι αφορά τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων.
Η κοινή εμφάνιση των τριών SUV της Hyundai στη Βαρκελώνη τον προηγούμενο μήνα επανέφερε στο προσκήνιο μία από τις νεότερες σειρές οχημάτων ελευθέρου χρόνου στην ευρωπαϊκή αγορά.
Παρακολουθώντας την εξέλιξη των πραγμάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία, αντιμετωπίζεις συχνά κάποια αμείλικτα ερωτήματα: «γιατί τα MPV - πολυχρηστικά οχήματα - σχεδόν εξαφανίστηκαν από τους πίνακες των πωλήσεων;», «γιατί οι περισσότεροι προτιμούν τα SUV;» και «γιατί μοντέλα σαν το Combo Life δεν αποτελούν από εμπορική άποψη τον ορισμό του οικογενειακού αυτοκινήτου;».
Ο συμβολισμός πίσω από το Q8 είναι σαφής: αποτελεί τον φορέα ενός μηνύματος υπεροχής που προβάλλει τα τελευταία χρόνια η Audi, η οποία αφού κατέκτησε τα αυτονόητα, κάνει πια τη μία υπέρβαση μετά την άλλη με πυξίδα την τεχνολογία.
Θεωρείται - και είναι - η πιο εστέτ εκδήλωση για το αυτοκίνητο παγκοσμίως τις τελευταίες έξι δεκαετίες αυτή που ολοκληρώνεται ετούτο το Σαββατοκύριακο στο Μόντερεϊ της Καλιφόρνιας.