Το νέο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover μοντέλο της ΜΙΝΙ έχει ήδη κλειδώσει την πρεμιέρα του για την έκθεση του Πεκίνου όπου θα αποκαλυφθεί πλήρως ως έκδοση παραγωγής στις 24 Απριλίου. Παρ΄όλα αυτά, η συνήθης τακτική των Κινέζων να δημοσιοποιούν σε ένα δημόσιο κατάλογο τις εικόνες των αυτοκινήτων που δρομολογούνται για έγκριση τύπου στην τοπική αγορά αποκάλυψε την πλήρη εικόνα του Aceman νωρίτερα από την επίσημη πρεμιέρα του.

Μια ματιά στις επιφάνειες του νέου μικρού crossover της ΜΙΝΙ αρκεί για να εντοπίσει την αισθητική συνάφεια με το πρόσφατο Countryman αν και σε σμίκρυνση με δεδομένο ότι οι διαστάσεις του Aceman διαμορφώνονται σε 4,075 μ. μήκος, 1,754 μ. πλάτος και 1,495 μ. ύψος. Αυτές, αυτονόητα το τοποθετούν ανάμεσα στο νέο MINI Cooper και το Countryman, ωστόσο η ειδοποιός διαφορά στην περίπτωση του Aceman θα είναι η αποκλειστική του διάθεση ως ηλεκτροκίνητου.

Βάσει των στοιχείων που έχουν διαρρεύσει σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του, το Aceman θα εφοδιάζεται με την μπαταρία των 54,2 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 400 χλμ. Με δεδομένο ότι το νέο μοντέλο έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με το Cooper, αναμένεται να προσφέρεται επίσης και με αντίστοιχης ισχύος κινητήρες 184 και 218 ίππων.

Αυτονόητα το εσωτερικό από το οποίο προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες θα αντλήσει από τις πρόσφατες εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στην ΜΙΝΙ με κυρίαρχο το στρογγυλό infotainment με το πλήθος παραμετροποιήσεων σε ό,τι αφορά την εμφάνιση και τον χαριτωμένο ψηφιακό βοηθό. Εξάλλου το Aceman ως concept ήταν το μοντέλο που ανέλαβε να συστήσει τη νέα ψηφιακή διάταξη του εσωτερικού των ΜΙΝΙ, με επίκεντρο την οθόνη OLED και Head-up Display σε ρόλο πίνακα οργάνων ο οποίος εκλείπει από το ταμπλό με την παραδοσιακή του μορφή.

Σε ό,τι αφορά την σχεδιαστική φόρμα του, παρά το σχετικά μικρό του μέγεθος που το κατατάσσει στα supermini, η ΜΙΝΙ έχει φροντίσει χάρη στη διαβάθμιση ανάμεσα σε μάξωμα και θόλο αλλά και με την γενναιόδωρη χρήση προστατευτικών περιμετρικά του αμαξώματος και στους θόλους να τονίσει την περιπετειώδη πλευρά της κατασκευής η οποία δείχνει να έχει και ικανή απόσταση από το έδαφος.