H BYD ετοιμάζεται να αναβαθμίσει την τεχνολογία που προσφέρει στα plug-in υβριδικής τεχνολογίας όσο και τα ηλεκτρικά μοντέλα της, πολλαπλασιάζοντας παράλληλα τις προτάσεις της με βάση τον διαχωρισμό μοντέλα υψηλών επιδόσεων και μοντέλα με έμφαση στην αποδοτικότητα.

Εφαλτήριο θα αποτελέσει μια νέα εκδοχή του κινητήριου συνόλου DM (Dual Mode) το οποίο στο –κοντινό- μέλλον θα προσφέρεται σε δύο «διαβαθμίσεις», το DM-p που θα εφοδιάζει μοντέλα προσανατολισμένα στις υψηλές επιδόσεις και το DM-i που θα εστιάζει στην αποδοτικότητα.

Με βάση τα όσα έχει αφήσει να εννοηθούν η BYD, το δεύτερο θα παρουσιάζει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς σχεδιάζει η συνδυαστική αυτονομία των plug-in υβριδικών μοντέλων που θα εφοδιάζονται με το DM-i να ανέρχεται σε 2.000 χλμ., μέγεθος που αν και  προφανώς είναι υπολογισμένο με βάση το πιο ευνοϊκό πρωτόκολλο δοκιμών της Κίνας, είναι παραμένει εντυπωσιακό.

Προς το παρόν η κινεζική φίρμα δεν αποκαλύπτει αν εκτός από την αναβάθμιση ηλεκτροκινητήρα/-ων  και βενζινοκινητήρα/-ων που απαρτίζουν τα plug-in υβριδικά της σύνολα σχεδιάζει και την αναβάθμιση της τεχνολογίας των μπαταριών της ωστόσο αυτό θα αποδειχτεί.

Ως προς αυτό το σκέλος αξίζει να σημειωθεί ότι ένα από τα νεότερα μοντέλα της BYD, το Seal U DM-i, ένα plug-in υβριδικό SUV 4,77 μέτρων που έδωσε το παρών στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία από 100 έως 150 χλμ. αναλόγως με την έκδοση μπαταρίες με την οποία εφοδιάζεται.

Προκειμένου να επιτύχει τους σκοπούς της, η BYD δεν θα περιοριστεί μόνο στην αναβάθμιση των κινητήριων συνόλων που εφοδιάζουν τα plug-in υβριδικά μοντέλα της αλλά και στην αρχιτεκτονική e-Platform που αποτελεί αφετηρία για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, στοχεύοντας στην μείωση του βάρους με την απλοποίηση της κατασκευής και την μείωση των καλωδιώσεων. Σύμφωνα με τις συστάσεις, η αναβαθμισμένη εκδοχή της e-Platform την οποία θα δούμε σε νέα μοντέλα ήδη από φέτος αναμένεται να οδηγήσει και σε περαιτέρω μείωση των τιμών στα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Υπενθυμίζεται επίσης ότι η BYD η οποία δραστηριοποιείται στην κατηγορία των «πολιτικών» οχημάτων Ευρώπη από το 2021, έχοντας πλέον παρουσία στην πλειονότητα των αγορών της γηραιάς και προσφάτως και στην χώρα μας, έχει ήδη δρομολογήσει την κατασκευή του πρώτου της εργοστασίου σε ευρωπαϊκό έδαφος το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του στην Ουγγαρία το 2026 και θα κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.