Φωτογραφίες: Automedia

Η ιταλική φίρμα έχει ήδη κλειδώσει την πρεμιέρα της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής Alfa για τις 10 Απριλίου και, το νέο SUV που εκτός από το πρώτο EV θα είναι και το μικρότερο των Ιταλών παρουσιάζει τα διαπιστευτήρια του από τα πεδία δοκιμών όπου πραγματοποιεί τα τελευταία χιλιόμετρα εξέλιξης.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, αν και οι μηχανικοί της Alfa έχουν φροντίσει για επιμελές καμουφλάζ, διαρροές που έχουν υπάρξει στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αποκαλύψει ότι –και- η Milano θα διαθέτει την χαρακτηριστική τριγωνική γρίλια scudetto που χαρακτηρίζει τις προτάσεις των Ιταλών, αν και σε μια μικρότερη εκδοχή σε αρμονία με το μέγεθος της. Χαμηλότερα θα υπάρχει μια ακόμα φαρδιά αλλά μικρότερη γρίλια ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία τροχών με τα χαρακτηριστικά στρογγυλά μοτίβα αλλά και προσεγμένες πινελιές όπως οι κρυμμένες στην τρίτη κολώνα πίσω χειρολαβές.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στον τρόπο που τα σχεδιαστήρια της Alfa επέλεξαν να σμιλέψουν το πίσω τμήμα, επιλέγοντας μια έντονα κεκλιμένη επιφάνεια για το πίσω παμπρίζ και ένα προεξέχον μέρος της θύρας αποσκευών που θυμίζει duck tail spoiler. Ψηλότερα στην απόληξη της οροφής υπάρχει μια αεροτομή που συνηγορεί στην σπορ εικόνα της Milano. Η παρουσία εξατμίσεων δεν αποτελεί μια επιπλέον απόπειρα «κάλυψης» των χαρακτηριστικών του μοντέλου αλλά πραγματικότητα καθώς εκτός από την ηλεκτρική έκδοση η Milano θα είναι εξίσου διαθέσιμη και σε mild hybrid εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης και επικουρικό κύκλωμα 48 Volt.

Αφετηρία για το νέο SUV θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική e-CMP η οποία φιλοξενεί ήδη πολλά από τα μοντέλα του ομίλου Stellantis μεταξύ των οποίων το Jeep Avenger αλλά και το Fiat 600 με την ειδοποιό διαφορά στην προκειμένη περίπτωση να είναι η έμφαση στα οδηγικά χαρακτηριστικά του μοντέλου τα οποία θα σμιλευτούν στο Balocco. Ο στόχος είναι η Milano να προσφέρει το συνδυασμό ρυθμίσεων σε ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και άλλα κρίσιμα μηχανικά μέρη που θα την καθιστούν σαφώς πιο αθλητική, αλλά και πολύ διαφορετική σε επίπεδο οδηγικών χαρακτηριστικών σε σχέση με τα άλλα μοντέλα που έχουν την ίδια αφετηρία.

Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η νέα Milano θα επιδιώξει περισσότερα σε όρους ισχύος από τα Jeep Avenger και Fiat 600, ενώ κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί η περίληψη τετρακίνησης στις επιλογές της με δεδομένη και την πρόσφατη αντίστοιχη κίνηση από μέρους της Jeep για το Avenger. Βέβαια μένει να αποδειχθεί αν η συγκεκριμένη επιλογή θα αφορά τις απλές ή την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio η οποία προς το παρόν  βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης και θα εξαρτηθεί από την αντίδραση του κοινού στην Milano, σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις του επικεφαλής της φίρμας. Βέβαια αυτονόητα, λόγω μεγέθους όσο και πολλαπλότητας επιλογών το νέο SUV της ιταλικής φίρμας θεωρείται ως το «next big thing» για την ιταλική φίρμα που έχει φιλόδοξα σχέδια για το ηλεκτρικό μέλλον.