Στις προηγούμενες εκδοχές της, προ κορωνοϊού, η ελβετική έκθεση έβριθε από φουτουριστικά πρωτότυπα από ευρωπαίους κατασκευαστές mainstream και μη που επέλεγαν το συγκεκριμένο τρόπο προκειμένου να τραβήξουν τα βλέμματα δίνοντας παράλληλα μια γεύση από το μέλλον.

Πλέον, πρωτότυπα και μη από Ευρωπαίους μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού στην έκθεση της Γενεύης, με τον Pininfarina να μένει να υπερασπιστεί την χαμένη τιμή των φουτουριστικών concept cars με ένα πρωτότυπο υδρογονοκίνητο coupe με διάταξη 2+2.

Αφορμή για τη δημιουργία του πρωτότυπου αποτελούν οι επικείμενοι εορτασμοί του ιστορικού οίκου ο οποίος το 2025 θα συμπληρώσει 95 χρόνια από την ίδρυσή του. Εξ ου και το πρωτότυπο για το οποίο οι Ιταλοί υπόσχονται συνέχεια, ονομάζεται Enigma GT έχοντας προς το παρόν το status της σχεδιαστικής μελέτης.

Ως τέτοια, το Enigma GT διερευνά τα όρια ανάμεσα σε ομορφιά, λειτουργικότητα και τεχνολογία αποτελώντας μια διαδικασία υπό εξέλιξη. Πίσω από τις γοητευτικές γραμμές του παρεπιδημεί ένας V6 κινητήρας εσωτερικής καύσης 2,5 λίτρων με ισχύ 442 ίππων, κατασκευασμένος ώστε να λειτουργεί με υδρογόνο που συνδυάζεται.

Το ιδιάζον υβριδικό σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ απόδοσης 204 ή 272 ίππων με την λειτουργία overboost το οποίο αναλαμβάνει να κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Με δεδομένη την παρουσία διπλού μοτέρ η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. To Enigma GT διαθέτει μια δεξαμενή υδρογόνου εννέα κιλών και μια μικρή μπαταρία 10 kWh που αλληλοσυμπληρώνονται εξασφαλίζοντας συνδυαστική αυτονομία 700 χλμ.

Σε επίπεδο επιδόσεων το coupe υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των τεσσάρων δευτερόλεπτων ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 255 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.

Μακρά ωστόσο πιο ενδιαφέρουσα στην περίπτωση του Enigma GT είναι η σχεδίασή του η οποία χαρακτηρίζεται από την ανοιγόμενη οροφή που αποτελεί ενιαίο σύνολο με τις πόρτες, όντας το μέσο πρόσβασης στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Παρά το χαμηλό ύψος η παρουσία μιας πανοραμικής ηλιοροφής δημιουργεί μια αίσθηση ευρυχωρίας συνηγορώντας σε μια ευρεία ορατότητα. Το σφηνοειδές σχήμα που εναλλάσσει καμπύλες και ακμές με αρμονικό τρόπο εξασφαλίζει και την βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση του συνόλου με την συνδρομή πλήθους ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων και το μέγεθος των 0.24 να το αποδεικνύει, αποτελώντας ρεκόρ.

Εξίσου φουτουριστικό είναι και το εσωτερικό που διαθέτει μια πληθώρα οθονών αλλά και διαθέτει ένα σύστημα υποβοήθησης με επαυξημένη πραγματικότητα που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και θεωρητικά μπορεί να λειτουργήσει επικουρικά στον οδηγό σε πραγματικό χρόνο συμβάλλοντας στην ασφάλεια, ενώ η ίδια δυνατότητα προσφέρει αυτόνομη οδήγηση σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων.

Προς το παρόν ο Pininfarina δεν έχει ανακοινώσει τις προοπτικές του Enigma GT ωστόσο δεδομένα θα υπάρξει συνέχεια με δεδομένο το status του οίκου ως κατασκευαστή αυτοκινήτων αν και όσα ακολουθήσουν θα έχουν δεδομένα μια ελαφρώς προσγειωμένη οπτική.