H γνωστή πλέον και στην εγχώρια αγορά MG αποκαλύπτει στην μονοπωλούμενη με ελάχιστες εξαιρέσεις από κινέζους κατασκευαστές έκθεση της Γενεύης την νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του supermini μοντέλου της, MG3 το οποίο είναι το πρώτο της γκάμας που υιοθετεί full-hybrid τεχνολογία.

Το αυτοφορτιζόμενο  υβριδικό σύστημα, Hybrid Plus, όπως το αποκαλεί η MG –εξ ου και η ονομασία του μοντέλου MG3 Hybrid+- αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 195 ίππων ενώ το σύνολο συμπληρώνει μια μπαταρία 1,83 kWh και η παρουσία ενός ακόμα ηλεκτρικού μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας που τροφοδοτεί την μπαταρία.

Να σημειωθεί ότι ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου τριών σχέσεων το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις της MG, υπόσχεται καλύτερη λειτουργία σε σχέση με τα συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων που συνήθως χρησιμοποιούνται στις υβριδικές κατασκευές.

Σε ό,τι αφορά τα κρίσιμα μεγέθη, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε 100 γρ./χλμ. ενώ το MG3 προσφέρει και τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης για μικρές αποστάσεις και σε ταχύτητες έως 80 χλμ./ώρα. Παράλληλα με δεδομένη την γενναιόδωρη συνδυαστική ισχύ το κινεζικό supermini με τις βρετανικές καταβολές καταφέρνει να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου οκτώ δευτερόλεπτα.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το MG3 αντλεί τις επιρροές του από το μεγαλύτερο, αμιγώς ηλεκτρικό MG4 τόσο σε ό,τι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση όσο και το εσωτερικό όπου παρεπιδημούν οι ίδιες δύο οθόνες 7 και 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment το οποίο επιπλέον υπόσχεται βελτιωμένη απόκριση και καλύτερα γραφικά σε σχέση με το μεγαλύτερο ηλεκτρικό hatchback.

Επιπλέον το νέο MG3 υπόσχεται περισσότερους χώρους τόσο για τους επιβαίνοντες όσο και σε όρους πρακτικότητας καθώς η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ διαμορφώνεται σε 293 λίτρα –έναντι 285 λίτρων στην προηγούμενη γενιά του. Αυτονόητα βελτιωμένος είναι και ο εξοπλισμός ο οποίος ανάλογα και την έκδοση περιλαμβάνει μεταηύ άλλων Apple CarPlay και Android Auto, σύστημα πλοήγησης, αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας αλλά και μια ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης, μεταξύ των οποίων ενεργό cruise control, αυτόνομη πέδηση και διατήρηση της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας.

H διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσει από τον Μάρτιο καθώς, πλέον το MG3 θα διατίθεται στην πλειονότητα των αγορών της Ευρώπης και όχι αποκλειστικά στην βρετανική όπως η προηγούμενη γενιά του.