Πιστή στις δεσμεύσεις της μετά την CLE Coupe, η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την CLE Cabrio με την υπόσχεση να προσφέρει νέες συγκινήσεις σε όσους αρέσκονται στην ολοένα και πιο σπάνια κατηγορία των ανοιχτών αυτοκινήτων.

Για όσους δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι με τις εξελίξεις στην γκάμα της Mercedes-Benz, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι τόσο η CLE Coupe όσο και η Cabrio αποτελούν μια εντελώς καινούρια πρόταση που σχεδιάστηκε με το σκεπτικό να καλύψει το «κενό» των coupe/cabrio εκδόσεων των C και E-Class με μια διαφορετική πιο δυναμική προσέγγιση που εστιάζει ακριβώς σε όσα απαιτούν οι δυνητικοί αγοραστές από τα coupe και cabrio.

Όπως εύκολα υποθέτει κανείς, η CLE Cabrio δεν μεταβάλλει τις αναλογίες που ήδη γνωρίζουμε από την Coupe, διατηρώντας την κλασική σιλουέτα που χαρακτηρίζεται από το μακρύ καπό και το μυώδες παράστημα με τις χαρακτηριστικές, σοφά τοποθετημένες πτυχώσεις που συνηγορούν στο δυναμισμό του μοντέλου.

Η ειδοποιός διαφορά στην προκειμένη περίπτωση, αφορά την αντικατάσταση της σταθερής μεταλλικής οροφής με μια υφασμάτινη η οποία ανοίγει και κλείνει σε 20 δευτερόλεπτα, σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα και υπόσχεται χάρη στην υλοποίηση που περιλαμβάνει πολλαπλές στρώσεις ύφανσης, να προσφέρει μέγιστη άνεση και βέλτιστη θερμική όσο και ηχητική μόνωση.

Εκτός του προφανούς, η άλλη μεταβολή που έχει επιφέρει η νέα ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή είναι η μείωση του όγκου του πορτ μπαγκάζ που με την οροφή ανοιχτή και αποθηκευμένη σε αυτό, μειώνεται σε 295 λίτρα ή 385 λίτρα με την οροφή κλειστή. Να σημειωθεί πάντως ότι οι πλάτες των πίσω καθισμάτων εξακολουθούν να μπορούν να αναδιπλωθούν σε αναλογία 60/40, επιτρέποντας την μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων.

Το εσωτερικό μιμείται τις προδιαγραφές της Coupe, περιλαμβάνοντας τον γνωστό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και το infotainment των 11,9 ιντσών με κάθετο προσανατολισμό που όμως στην προκειμένη περίπτωση μπορεί να μεταβάλλει την κλίση του από 15 έως και κατά 40 μοίρες όπως στην SL, μειώνοντας τις αντανακλάσεις του εξωτερικού φωτός για περισσότερη ευκολία στην χρήση.

Στα νέα στοιχεία συγκαταλέγονται επίσης τα συστήματα Aircap και Airscarf με το πρώτο να έγκειται στην παρουσία ενός επιπλέον αεροδυναμικού στοιχείου στο παρμπρίζ  και ενός ακόμα πίσω από τα καθίσματα που, εφόσον η οροφή είναι ανοιχτή  κατευθύνει τους στροβιλισμούς του αέρα μακριά από τα κεφάλια των επιβατών και το δεύτερο στην παρουσία αεραγωγών στα προσκέφαλα των καθισμάτων που δημιουργούν ένα ζεστό ρεύμα αέρα στο ύψος του αυχένα οδηγού και συνοδηγού.

Η γκάμα κινητήρων μιμείται αυτή της Coupe περιλαμβάνοντας μοτέρ με τέσσερις ή έξι κυλίνδρους και ήπια υβριδική τεχνολογία. Εφαλτήριο αποτελεί η έκδοση πετρελαίου 220 d με απόδοση 197 ίππους και 440 Nm ροπής με κίνηση στους πίσω τροχούς, μέγιστη ταχύτητα 234 χλμ./ώρα και δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα. Οι επιλογές βενζίνης «ανοίγουν» με την έκδοση 200 με επίσης τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ισχύ 204 ίππων και 320 Nm ροπής, μέγιστη ταχύτητα 236 χλμ./ώρα και ίδιο χρόνο επιτάχυνσης.

Ακολουθούν οι τετρακίνητες 200 4MATIC και 300 4MATIC επίσης με δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες και ισχύ 204 και 258 ίππων οι οποίες προσφέρουν μέγιστη ταχύτητα 232 και 250 χλμ./ώρα αντίστοιχα και χρόνους επιτάχυνσης για το sprint 0-100 σε 8,0 και 6,0 δευτερόλεπτα.

Στην προσωρινή κορυφή της γκάμας τοποθετείται η επίσης τετρακίνητη αλλά εξακύλινδρη με κινητήρα 3,0 λίτρων έκδοση 450 4MATIC με απόδοση 381 ίππων και 500 Nm ροπής η οποία επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα.  Φυσικά εκκρεμούν οι εκδόσεις με την υπογραφή AMG και τα διακριτικά 53 και 63 οι οποίες με βάση όσα έχουν ανακοινωθεί για την Coupe αλλά και τις ευρύτερες εξελίξεις στο Affalterbach θα προσφέρουν ισχύ από 449 έως και 680 ίππους αν η Mercedes επιλέξει φυσικά να μεταφέρει την plug-in υβριδική τεχνολογία στην CLE.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η CLE Cabrio θα είναι διαθέσιμη στην γερμανική αγορά από τον προσεχή Απρίλιο ξεκινώντας από τα 66.402 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση των 204 ίππων με κίνηση στους πίσω τροχούς.