Το “BHMAGAZINO” που κυκλοφορεί την Κυριακή φιλοξενεί στο εξώφυλλό του, τον νέο σούπερ σταρ του Χόλιγουντ Όστιν Μπάτλερ.

Στο ”BHMAGAZINO” θα διαβάσετε ακόμα εντυπωσιακά θέματα και αποκλειστικές συνεντεύξεις με προσωπικότητες των εικαστικών τεχνών, της επιστήμης, της τεχνολογίας, των βιβλίων, της όπερας, της πολιτικής, των επιχειρήσεων ενώ θα έχετε την ευκαιρία να «ταξιδέψετε» σε εκθαμβωτικής ομορφιάς προορισμούς.

Oλα τα βλέμματα στον Οστιν Μπάτλερ  

Οι επαΐοντες του Χόλιγουντ θεωρούν ότι ο πρωταγωνιστής της ταινίας «Elvis» θα είναι ο νέος Μπραντ Πιτ. 

Σε λίγες ημέρες θα αρχίσει να προβάλλεται σε σινεμά ανά τον κόσμο το biopic «Elvis» του φημισμένου σκηνοθέτη Μπαζ Λούρμαν – των «Moulin Rouge!» (2001) και «Ο υπέροχος Γκάτσμπυ» (2013) – με θέμα τη ζωή του θρύλου της μουσικής Ελβις Πρίσλεϊ. Τα βλέμματα όλων είναι στραμμένα στον νεαρό πρωταγωνιστή της ταινίας, τον Οστιν Μπάτλερ. Το 2019, όταν ο σήμερα 30χρονος ηθοποιός πήρε τον ρόλο μέσα από τα χέρια πιο αναγνωρίσιμων ονομάτων όπως ο Χάρι Στάιλς, ο Ανσελ Ελγκορτ, ο Ααρον Τέιλορ-Τζόνσον και ο Μάιλς Τέλερ, πολλοί αναρωτήθηκαν αν ένας σχετικά άπειρος επαγγελματίας που έχει εμφανιστεί κατά κύριο λόγο σε σειρές οι οποίες απευθύνονται σε εφηβικό κοινό θα μπορούσε να σηκώσει στους ώμους του το βάρος της ενσάρκωσης ενός τεράστιου (και διαχρονικού) ειδώλου.

Οταν όμως άρχισαν τα γυρίσματα στην Αυστραλία, με μεγάλη καθυστέρηση ομολογουμένως εξαιτίας της πανδημίας, οι ψίθυροι που ακούγονταν στο σετ και άρχισαν να διαρρέουν και εκτός των πλατό επιβεβαίωναν ότι η παρουσία του μόνο ως «αποκάλυψη» θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, σε τέτοιον βαθμό που ίσως να μιλάμε για τον επόμενο μεγάλο σταρ του Χόλιγουντ. Οι πριβέ προβολές του φιλμ σε insiders της κινηματογραφικής βιομηχανίας απλώς επισφράγισαν τις αρχικές εντυπώσεις. Η Λίσα Μαρί Πρίσλεϊ, η κόρη του «Βασιλιά», δήλωσε «αν ο Οστιν Μπάτλερ δεν κερδίσει Οσκαρ για αυτόν τον ρόλο, θα φάω το πόδι μου», ενώ η Πρισίλα μπήκε στο προφίλ της στο Facebook και έγραψε απλώς «WOW!!!».

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», ο Γιώργος Νάστος γράφει για τη ζωή και την καριέρα του πολλά υποσχόμενου 30χρονου ηθοποιού αλλά και για τον έρωτά του με την καλλονή Κάια Γκέρμπερ που μονοπωλεί εσχάτως το ενδιαφέρον των διεθνών media.

***

Αλμπερτ Ελεν «Θέλω να ζωγραφίζω κάτι που δεν έχει ξαναγίνει» 

O ιδιοσυγκρασιακός γερμανός εικαστικός μιλάει με αφορμή την έκθεσή του στην Αθήνα. 

photo Paris Tavitian

«Δουλεύω διαρκώς, δίχως να έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου. Δημιουργώ κάτι, έπειτα μια εκδοχή του και μετά μια άλλη και προκύπτουν έργα και αφηρημένα αφηγήματα που δεν καταλαβαίνω κι εγώ ο ίδιος. Δεν λειτουργώ με το συναίσθημα όταν δημιουργώ, απλώς διερευνώ συνθήκες σχεδίασης και ζωγραφικής και αναζητώ τον impossible painting, τον πίνακα που είναι αδύνατο να γίνει. Θέλω να ζωγραφίζω κάτι που δεν έχει δει κανείς πριν». Η ζωγραφική ήταν και παραμένει καλά χαραγμένη στο DNA των Γερμανών, που έχουν αναδείξει ορισμένους από τους πιο σπουδαίους μετρ του είδους στο δεύτερο μισό του εικοστού αιώνα. Ο 67χρονος Αλμπερτ Ελεν, που μεγάλωσε στη βαριά ατμόσφαιρα της μεταπολεμικής Γερμανίας με πατέρα επίσης καλλιτέχνη, είναι ένας από αυτούς.

Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», το πάλαι ποτέ «enfant terrible» της γερμανικής τέχνης, που εξυμνεί την «κακή ζωγραφική», μιλάει στη Μαριλένα Αστραπέλλου με αφορμή τη νέα δουλειά που παρουσιάζει στην γκαλερί Gagosian στο Κολωνάκι – έργα του σε χαρτί με μελάνι, μολύβι και ακουαρέλα αλλά και κολάζ και γλυπτά.

***

Cap-Ferrat – Το ακρωτήρι της αριστοκρατίας

Eκδρομή σε μια από τις πιο ακριβές και όμορφες περιοχές της Γαλλικής Ριβιέρας. 

Τι είναι αυτό το μέρος με το παράξενο, σχεδόν εξωτικό όνομα; Cap-Ferrat! Είναι ένας τόπος μοναδικής κομψότητας και γοητείας. Ενα καταπράσινο ακρωτήρι ανάμεσα σε Νίκαια και Μονακό. Ενας μονίμως ανθισμένος κήπος που ξεκινά από τους λόφους και φτάνει στη θάλασσα. Και που λόγω της ομορφιάς του τον επέλεγαν ως τόπο διακοπών οι εστεμμένοι της Ευρώπης και στη συνεχεία, όταν οι αριστοκράτες έδωσαν τη θέση τους στους πλούσιους επιχειρηματίες, βιομηχάνους και εφοπλιστές, αρκετοί ευκατάστατοι Αμερικανοί. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το Cap-Ferrat είναι γεμάτο πανάκριβες και εντυπωσιακές βίλες.

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», ο Κοσμάς Βίδος μας ξεναγεί σε αυτόν τον επίγειο παράδεισο, σε μια βόλτα σε γειτονιές που μοσχομυρίζουν λεβάντα και νυχτολούλουδα, σε μια από τις ομορφότερες αλλά και τις πιο exclusive γωνίες της Μεσογείου που ύμνησαν μεταξύ άλλων ο Κοκτώ και ο Πικάσο!

***

Μαρίνα Κρίλοβιτς: «Καλλιτέχνης σημαίνει να είσαι αληθινός και γενναιόδωρος» 

 

Η υψίφωνος με τη διεθνή καριέρα επανεμφανίζεται στην Εθνική Λυρική Σκηνή. 

photo Ανδρέας Σιμόπουλος

«Με ενδιέφερε πάντα η θεατρική ερμηνεία των ρόλων μου», λέει η Μαρίνα Κρίλοβιτς, «όμως αυτό ήταν κάτι που το έφερα μαζί μου, που έβγαινε από μέσα μου. Δεν το σπούδασα, το είχα. Ξέρετε, το ταλέντο δεν σπουδάζεται. Σπουδάζεται η τεχνική. Η οποία είναι απολύτως απαραίτητη. Ομως, αν δεν έχεις το ταλέντο, όσο καλή τεχνική και αν έχεις, μεγάλος καλλιτέχνης δεν γίνεσαι!». Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις, ειδικά όταν προέρχονται από έναν άνθρωπο όπως εκείνη. Από μία καλλιτέχνιδα με ταλέντο πληθωρικό, η οποία έχει χαρίσει μεγάλες συγκινήσεις στο ελληνικό και στο διεθνές κοινό. Και που με τη δεύτερη ιδιότητά της, αυτή της παιδαγωγού, έχει μυήσει πολλούς νέους στην τέχνη του λυρικού τραγουδιού.

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», ο Κοσμάς Βίδος παρουσιάζει μια αποκλειστική συνέντευξη με τη σημαντική δραματική υψίφωνο, η οποία επιστρέφει στη σκηνή με έναν ρόλο-έκπληξη σε ένα έργο-έκπληξη, τη «Μέσα χώρα» του Αγγελου Τριανταφύλλου στην ΕΛΣ.

 

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»