Από την εποχή της «Ζωής της Αντέλ», που το 2013 τής χάρισε έναν Χρυσό Φοίνικα (τον οποίο μοιράστηκε με τη συμπρωταγωνίστριά της, Αντέλ Εξαρχόπουλος, και τον σκηνοθέτη της ταινίας, Αμπντελατίφ Κεσίς), η Λεά Σεϊντού έχει γίνει κάτι σαν φανατικός θαµώνας του Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών. Ενδεικτικά, πέρυσι «συµµετείχε» µε τέσσερις(!) ταινίες και εφέτος µε δύο, οι οποίες ωστόσο προβλήθηκαν σε διαφορετικά προγράµµατα: στο Διαγωνιστικό το «Crimes of the Future» του Ντέιβιντ Κρόνενµπεργκ, που γυρίστηκε στην Αθήνα, και στο «Δεκαπενθήµερο των Σκηνοθετών» το «Un beau matin» («Ενα όµορφο πρωινό») της Μία Χάνσεν-Λoβ.

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», ο Γιάννης Ζουμπουλάκης συναντά την 36χρονη ηθοποιό που συνδυάζει τα «φεστιβαλικά» φιλμ με τα blockbusters τύπου «James Bond», η οποία μίλησε και για τις νέες της ταινίες, καθώς και για τη δική της επαγγελματική προσέγγιση: «Eχω µια στενή σχέση µε το σινεµά αλλά δεν είναι µια καπιταλιστική σχέση. Δεν µε ενδιαφέρει λυσσαλέα να βγάλω χρήµατα, δεν είµαι µπιζνεσγούµαν. Είµαι ηθοποιός. Και προσπαθώ, όσο µπορώ, να κάνω το καλύτερο στη δουλειά µου. Δίνω κάτι και µετά αποδέχοµαι την ιδέα ότι δεν µου ανήκει πλέον».

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής» https://www.tovima.gr/printed_post/lea-seintoucrprospatho-lfna-anazito-to-fos/