Oι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου Vivartia διαμορφώθηκαν το 2019 στα 629,3 εκ. αυξημένες κατά 3,7% σε σχέση με το 2018 (606,6 εκ. το 2018).

Οπως αναφέρει η διοίκηση, οι κλάδοι κατεψυγμένων τροφίμων (Mπαρμπα Στάθης) και Εστίασης (Goody΄s Everest, Flocafe) παρουσίασαν ανάπτυξη των πωλήσεών τους σε σχέση με το 2018, ενώ ο κλάδος γαλακτοκομικών (ΔΕΛΤΑ) παρουσίασε οριακή μείωση, η οποία σχετίζεται με την αναδιοργάνωση των παραγωγικών του μονάδων και την κατ’ επέκταση διακοπή συμφωνιών παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τόσο για την εγχώρια αγορά, όσο και για τις εξαγωγές.

Τα δημοσιευμένα ενοποιημένα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 68,7 εκ. έναντι 59,1 εκ. το 2018 (+16%), με όλους τους κλάδους να παρουσιάζουν αύξηση των λειτουργικών τους κερδών. Τα συγκρίσιμα κέρδη EBITDA, εξαιρουμένης της επίδρασης του ΔΠΧΑ 16, καθώς και των μη επαναλαμβανόμενων εξόδων, που σχετίζονται με τη λειτουργική αναδιάρθρωση του κλάδου γαλακτοκομικών, ανέρχονται σε 64 εκ. (+8% σε σχέση με το 2018).
«Οι κλάδοι του ομίλου διατήρησαν τις ηγετικές τους θέσεις στις αγορές που δραστηριοποιούνται, παρέχοντας στους καταναλωτές προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας», υποστηρίζουν από την εταιρεία,.

Αυξητικά κινήθηκαν τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 13,7 εκ. έναντι 7,2 εκ. το 2018, καθώς και τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 13,3 εκ. έναντι 2,8 εκ. το 2018, εξαιρουμένων, για αμφότερα, των μη επαναλαμβανόμενων εξόδων και απομειώσεων. Τα δημοσιευμένα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 2,2 εκ και τα δημοσιευμένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 1,8 εκ. για τη χρήση 2019.