Η Eurobank προτρέπει τους πελάτες της να κάνουν χρήση των e-δικτύων

Τι αναφέρει στη σχετική επιστολή

Επιστολή με την οποία προτρέπει τους πελάτες της να κάνουν χρήση των εναλλακτικών δικτύων της τράπεζας, ώστε να περιοριστούν οι επισκέψεις τους στα καταστήματά της, απέστειλε η Eurobank.
Παράλληλα, προτρέπει τους πελάτες της να κάνουν χρήση των χρεωστικών καρτών στις καθημερινές αγορές, ώστε να αποφεύγεται η χρήση μετρητών, ενώ έως το τέλος Απριλίου δεν θα επιβάλλεται προμήθεια για αντικατάστασή τους λόγω κλοπής, φθοράς ή απώλειας.
Αναλυτικότερα, στην επιστολή αναφέρονται τα εξής:
«Με στόχο την άμεση και υπεύθυνη αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορονοϊού (COVID-19), σας ενημερώνουμε ότι έχουμε λάβει μια σειρά μέτρων που θα συμβάλλουν στη διευκόλυνση της καθημερινότητάς σας και στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
Στο πλαίσιο υποστήριξης της προσπάθειας περιορισμού των επισκέψεων σε χώρους συγχρωτισμού, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εναλλακτικά και ψηφιακά Δίκτυά μας, τα οποία σας εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη πραγματοποίηση των συναλλαγών
σας, χωρίς να είναι αναγκαία η επίσκεψή σας σε κατάστημα.
Συγκεκριμένα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις καθημερινές συναλλαγές απλά, εύκολα και με ασφάλεια 24 ώρες το 24ωρο μέσω:
• των ψηφιακών καναλιών e-Βanking και Eurobank Mobile app
• του δικτύου των ΑΤΜ της Τράπεζας που καλύπτει ακόμα και τα πιο απομακρυσμένα σημεία  της χώρας
Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να αποκτήσετε κωδικούς e-Banking, εύκολα και γρήγορα μέσω του eurobank.gr (ενότητα: Πώς αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης).
Ανέπαφες συναλλαγές 
Σας προτρέπουμε να χρησιμοποιείτε ανέπαφα την πιστωτική και χρεωστική σας κάρτα προκειμένου να περιοριστεί η χρήση των μετρητών.
Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι μέχρι τις 30 Απριλίου 2020, η επανέκδοση της χρεωστικής σας κάρτας λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής θα πραγματοποιείται χωρίς χρέωση.
Τηλεφωνική επικοινωνία με εξειδικευμένα στελέχη
Τα εξειδικευμένα στελέχη των υπηρεσιών Personal Banking και Business Banking και τα στελέχη των κέντρων εξυπηρέτησης Private Banking είναι στη διάθεσή σας, ώστε να σας εξυπηρετήσουν και τηλεφωνικά.
Ειδικά για τις επιχειρήσεις που έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία v-Banking, τα στελέχη της υπηρεσίας είναι στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουν, μέσω video κλήσης όπου και αν βρίσκεστε.
Δίκτυο Καταστημάτων
Τα στελέχη των καταστημάτων είναι στη διάθεσή σας με στόχο πάντα τη βέλτιστη εξυπηρέτησή σας. Δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία και ασφάλεια τόσο των πελατών όσο και των στελεχών των καταστημάτων έχουμε προχωρήσει στις ακόλουθες ενέργειες:
• Αναλυτική ενημέρωση και εφαρμογή των οδηγιών του ΕΟΔΥ (www.eody.gov.gr) σχετικά με την προφύλαξη και την προσωπική υγιεινή και συνεργασία με λοιμωξιολόγους για έγκυρες και επιστημονικές απαντήσεις, σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης του ιού.
• Συγκεκριμένες οδηγίες για τους εργαζόμενους που εμφανίζουν συμπτώματα του ιού, που έχουν υποψία μόλυνσης, που έχουν επιστρέψει πρόσφατα από περιοχές με τεκμηριωμένη συνεχιζόμενη μετάδοσή του COVID-19 ή που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
• Έμφαση στην καθημερινή καθαριότητα στους χώρους εργασίας με ισχυρά απολυμαντικά και διανομή αντισηπτικού υγρού σε όλες τις μονάδες και τα καταστήματα της Τράπεζας.
• Απαγόρευση επαγγελματικών ταξιδιών στο εξωτερικό και αντικατάστασή τους μέσω telconferences, videoconferences και αυστηρή σύσταση για αποφυγή προσωπικών ταξιδιών στο εξωτερικό.
• Απαγόρευση πολυπληθών συναντήσεων και αντικατάστασή τους, όπου αυτό είναι εφικτό, με teleconferences ή videoconferences.
• Δυνατότητα εργασίας από το σπίτι (τηλεργασία)».
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk