• Αναζήτηση

ΕΛΤΑ: Loyalty discounts και διευκόλυνση e-commerce στη νέα εμπορική πολιτική

Απλοποίηση διαδικασιών και σύγχρονες υπηρεσίες – Η πρώτη αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής από το 2013

Σύστημα επιβράβευσης με εκπτώσεις πιστότητας ως 55%, δυνατότητα ινχνηλάτησης και των απλών αντικειμένων και στήριξη του e-commerce με ενιαία ζώνη τιμολόγησης για αποστολές στο εξωτερικό είναι μερικά από τα στοιχεία της νέας τιμολογιακής πολιτικής που θα εφαρμόσουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) από τις 3 Μαρτίου 2020. Η εισαγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων, η απλοποίηση της διαδικασίας τιμολόγησης και η αναβάθμιση των υπηρεσιών είναι οι τρεις άξονες των αλλαγών.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η νέα τιμολογιακή πολιτική των Ελληνικών Ταχυδρομείων ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στην ταχυδρομική αγορά και σχεδιάστηκε έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών με τρόπο πιο απλό και εύχρηστο από ποτέ.

Στα βασικά πλεονεκτήματα της νέας τιμολογιακής πολιτικής, εγκαινιάζεται ένα σύστημα επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών με την παροχή εκπτώσεων πιστότητας (loyalty discounts) που φτάνουν μέχρι και 55%. Επίσης, ακολουθώντας τις διεθνείς πρακτικές, η Β΄Προτεραιότητα Εσωτερικού γίνεται ο νέος βασικός τρόπος αποστολής της αλληλογραφίας, ενώ αναβαθμίζεται και η Α’ Προτεραιότητα με πρόσθετες δυνατότητες.

Ακόμη, αναβαθμίζεται η απλή αλληλογραφία με δυνατότητα ιχνηλάτησης ακόμα και για τα απλά αντικείμενα. Καθιερώνονται κοινά κλιμάκια βάρους στις υπηρεσίες του επιστολικού τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό.

Για την υποστήριξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθιερώνεται ενιαία ζώνη τιμολόγησης για τις αποστολές στο εξωτερικό. Επιπλέον, απλοποιείται η διαδικασία της τιμολόγησης για τους αποστολείς Διαφημιστικού Ταχυδρομείου.

Το απλό δέμα εσωτερικού παραμένει μία από τις οικονομικότερες λύσεις για την αποστολή αντικειμένων εντός της χώρας, με ενιαία τιμολόγηση για όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ενώ εισάγονται και νέες προπληρωμένες συσκευασίες για τα δέματα αυτά.

Με την εφαρμογή, από 3 Μαρτίου, της νέας εμπορικής και τιμολογιακής τους πολιτικής τα ΕΛΤΑ στοχεύουν να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, παραμένοντας ανταγωνιστικά με προϊόντα σύγχρονα και ευέλικτα.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη αλλαγή τιμολογίου που εφαρμόζουν τα ΕΛΤΑ από το 2013 και, μετά την εφαρμογή της, οι υπηρεσίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων παραμένουν οι οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες της αγοράς.

Κοινωνία
Σίβυλλα
Helios Kiosk