• Αναζήτηση
  • Επιστολή Μώραλη για στατικό έλεγχο της γέφυρας της Γρ .Λαμπράκη

    Επιστολή στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, απέστειλε ο Δήμαρχος Πειραιά – Ζητά εργασίες για την άμεση αποκατάσταση ή ενίσχυσή της, εφόσον κριθούν αναγκαίες

    Επιστολή στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, απέστειλε στις 25 Iανουαρίου ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ζητώντας να πραγματοποιηθεί στατικός έλεγχος στη γέφυρα της Γρηγορίου Λαμπράκη, καθώς και εργασίες για την άμεση αποκατάσταση ή ενίσχυσή της, εφόσον κριθούν αναγκαίες. Σημειώνεται πως από τη συγκεκριμένη γέφυρα θα περνούν συρμοί του τραμ με κατεύθυνση το κέντρο της πόλης και το λιμάνι ενώ καθημερινά διέρχονται χιλιάδες αυτοκίνητα.

    Ο κ. Μώραλης στην επιστολή του, αναφέρει χαρακτηριστικά πως «η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ όφειλε να μελετήσει τη στατική επάρκεια της γέφυρας για το σύνολο των φορτίων της και να προβεί στις αποκαταστάσεις, αν χρειαστεί, με βάση  το πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας με τον Δήμο Πειραιά, το οποίο υπεγράφη την 12η Ιουνίου 2012 (!)  μεταξύ του τότε δημάρχου κυρίου Μιχαλολιάκου  και  του τότε προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κυρίου Τσίτουρα. Ο όποιος έλεγχος έγινε από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ το 2015 θα πρέπει να επικαιροποιηθεί,  αλλά και να υπάρξει προς τον Δήμο Πειραιά έγγραφη ρητή διαβεβαίωση σε σχέση με τη στατική επάρκεια της γέφυρας».

    Επίσης ο Δήμαρχος Πειραιά τονίζει επιπλέον πως «ο Δήμος Πειραιά και η Περιφέρεια Αττικής,  είναι αποδέκτες πολλαπλών αναφορών και πως έχει δημιουργηθεί κλίμα ανησυχίας στους δημότες, προσθέτοντας ότι η πόλη ούτως ή άλλως,  έχει υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία από τα έργα και την καθυστέρηση υλοποίησης του έργου του τραμ,  το οποίο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2015(!)».

    Ακόμη επισημαίνει πως διαβλέπει μια προσπάθεια μετακύλησης υποχρεώσεων στον Δήμο για τη γέφυρα της Γρηγορίου Λαμπράκη, παρά το γεγονός ότι δεν είχε καμία εμπλοκή  ούτε στην κατασκευή της το 1963, ούτε και στη μετέπειτα κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου μεταξύ της εξόδου από τη Γρηγορίου Λαμπράκη προς την Ομηρίδου Σκυλίτση το 2003 και ως εκ τούτου ο Δήμος δεν διαθέτει κανένα στοιχείο γι΄ αυτές τις κατασκευές.

    Μάλιστα σημείωσε ότι τα τελευταία χρόνια ο Δήμος Πειραιά έχει ζητήσει επιτακτικά την επίλυση αυτού του θέματος,  με επιστολές προς την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ αλλά οι απαντήσεις δεν είναι  όσο θα έπρεπε σαφείς για ένα θέμα τέτοιας κρισιμότητας και ασφάλειας.

    Ο κ. Μώραλης υπογράμμισε πως οι έγγραφες βεβαιώσεις χρήσης της γέφυρας που έχει μέχρι σήμερα στη διάθεσή του από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ  δεν επαρκούν, καθώς προέκυψαν εκ νέου ανησυχίες από τον πρόσφατο έλεγχο από κλιμάκιο της Περιφέρειας.

    Ως εκ τούτου ζητά να προχωρήσουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες που αφορούν αρχικά σε νέο στατικό έλεγχο της γέφυρας, καθώς και στην άμεση αποκατάσταση ή ενίσχυση της γέφυρας, εάν φυσικά κάτι τέτοιο κριθεί αναγκαίο από τα  αποτελέσματα  που θα προκύψουν.

    Κοινωνία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk