Η πρώτη που θα ανακατέψει και πάλι την τράπουλα στον ελληνικό σιδηρόδρομο, στις επιβατικές μεταφορές αυτή τη φορά μετά τις εμπορικές στις οποίες έκανε ντεμπούτο το περασμένο καλοκαίρι, στοχεύει να γίνει η Rail Cargo Logistics Goldair. Όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Ζακ Κισέογλου, κατά την εκδήλωση για την κοπή πίτας της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), έχει ήδη κατατεθεί φάκελος προκειμένου να λάβει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών για τον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Οι αρχές του 2020 αποτελούν το ορόσημο για την Rail Cargo Logistics Goldair που θέλει να βάλει το πρώτο της δρομολόγιο στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα, σε μια χρονική στιγμή που όπως όλα δείχνουν θα έχουν ολοκληρωθεί και τα συστήματα ασφαλείας που θα κάνουν εφικτές τις υψηλές ταχύτητες στο ελληνικό δίκτυο. Αυτό θα σημάνει χρόνο ταξιδιού 3 ωρών και 20 λεπτών από 5,5 και πλέον ώρες που διαρκεί σήμερα.
Μεγάλο ατού της εταιρείας θεωρείται η «σφραγίδα» των Αυστριακών Σιδηροδρόμων, που μέσα από τη συνεργασία με τον Όμιλο Goldair όχι μόνο μπαίνουν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά θα μπορέσουν να εγκαινιάσουν σε επόμενη φάση και διεθνή επιβατικά δρομολόγια με προορισμό την Κεντρική Ευρώπη, πιθανότατα με προορισμό τη Βιέννη.
Στόχος της Goldair είναι να αποκτήσει την άδεια μέσα στο 2019, προκειμένου με την ολοκλήρωση του δικτύου να φέρει στην Ελλάδα ένα τρένο της οικογένειας των Αυστριακών Σιδηροδρόμων, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα είναι δεκαετίας.
Κίνηση που φυσικά θα τονώσει τον ανταγωνισμό, δεδομένου ότι και η μοναδική ως σήμερα εταιρεία παροχής επιβατικού σιδηροδρομικού έργου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει ανακοινώσει την άφιξη γρήγορων τρένων από την Ιταλία.
Οι εμπορευματικές μεταφορές πάντως παραμένουν στις προτεραιότητες της εταιρείας, με επίκεντρο την Βόρεια Ελλάδα. Την ίδια στιγμή όμως εξετάζονται όλες οι δυνατότητες και για εμπορευματικά δρομολόγια από την Αθήνα.