• Αναζήτηση
  • Ο ΟΠΑΠ ανοίγει τον δρόμο στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

    Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τον πυρήνα της ελληνικής οικονομίας και η ανάπτυξή τους θα επισπεύσει την έξοδο της χώρας από την κρίση.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τον πυρήνα της ελληνικής οικονομίας και η ανάπτυξή τους θα επισπεύσει την έξοδο της χώρας από την κρίση.
    Ακριβώς όμως λόγω της πολυετούς ύφεσης, ακόμη και εταιρείες με εξαιρετικά προϊόντα, εμπνευσμένες διοικήσεις και εξειδικευμένο προσωπικό αδυνατούν να βρουν τα πατήματά τους για μια σειρά από λόγους όπως η περιορισμένη χρηματοδότηση, η αδυναμία πρόσβασης σε νέες αγορές κ.ά.

    Εταιρική υπευθυνότητα

    Ακριβώς αυτή τη δυναμική που κρύβουν μέσα τους εκατοντάδες μικρομεσαίες ελληνικές εταιρείες προσπαθεί να αναδείξει ο οργανισμός του ΟΠΑΠ με το πρόγραμμα στήριξης «ΟΠΑΠ Forward» που υλοποιεί για δεύτερη χρονιά.
    Ειδικότερα, στο πλαίσιο δράσεων της εταιρικής υπευθυνότητας ο ΟΠΑΠ «υιοθετεί» μικρομεσαίες καινοτόμες επιχειρήσεις και τους παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για να αναπτυχθούν και να προσφέρουν θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία.

    Χρηματοδοτικά εργαλεία

    Πέρυσι οι εταιρείες που εντάχθηκαν στον πρώτο κύκλο του προγράμματος πέτυχαν θεαματικά αποτελέσματα. Αυτές οι επιχειρήσεις κατάφεραν να αυξήσουν αθροιστικά τον τζίρο τους κατά 25 εκατ. ευρώ, δημιούργησαν 111 νέες θέσεις εργασίας ενώ μέσω των σχετικών συνεργασιών και συνεργειών που αναπτύχθηκαν στην αγορά, υποστηρίζουν 2.236 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.
    Ποιο όμως είναι το κενό που μέσω του «ΟΠΑΠ Forward» καλύπτει ο οργανισμός; Στις εταιρείες του προγράμματος ο ΟΠΑΠ παρέχει πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, ολοκληρωμένη καθοδήγηση μέσω ενός δικτύου επιτυχημένων επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, εκπαιδευτικά σεμινάρια σε τομείς όπως η στρατηγική, η διαχείριση οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού, το marketing και οι πωλήσεις, το branding και η επικοινωνία, δράσεις δικτύωσης τόσο με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, όσο και με άλλους επιχειρηματίες και κυρίως παρέχει την πρόσβαση σε διεθνείς αγορές. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το «ΟΠΑΠ Forward» υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor.
     Οι 21 νέες αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επιλέχθηκαν και συμμετέχουν στον δεύτερο κύκλο του προγράμματος, καθώς και τα αποτελέσματα του πρώτου κύκλου παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση, την Πέμπτη 24 Μαΐου 2018. Πρόκειται για εταιρείες που εκπροσωπούν επτά παραγωγικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Συγκεκριμένα, δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, του λιανικού και χονδρικού εμπορίου, της βιομηχανίας ποτών και τροφίμων, της τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, των υπηρεσιών, των βιομηχανικών προϊόντων και των καλλυντικών. Από τις επιχειρήσεις αυτές, το 65% βρίσκεται στην περιφέρεια και το 25% εξάγει περίπου το ήμισυ της παραγωγής τους. 

    Ενα καλύτερο αύριο

    Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ κ. Ντάμιαν Κόουπ δήλωσε: «Εδώ και 60 χρόνια ο ΟΠΑΠ αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε χέρι-χέρι με την Ελλάδα, ενεργώντας ως υπεύθυνος και αξιόπιστος εταίρος της κοινωνίας, της οικονομίας και του αθλητισμού. Στρατηγική μας κατεύθυνση είναι να δημιουργούμε ένα καλύτερο αύριο για τη νέα γενιά – το μέλλον της χώρας. Με το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward« στηρίζουμε έμπρακτα την απασχόληση και την ανάπτυξη, προσφέροντας μια μοναδική προοπτική σε δυναμικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ηδη στον πρώτο χρόνο του προγράμματος δημιουργήθηκαν περισσότερες από 2.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, ενώ ο συνολικός τζίρος των εταιρειών αυξήθηκε κατά 25 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα εγκαινιάζουμε τον δεύτερο κύκλο του προγράμματος που αριθμεί πλέον 40 εταιρείες συνολικά».
    Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι στον πρώτο κύκλο του προγράμματος είχαν ενταχθεί οι εξής επιχειρήσεις: Alvion Pharmaceuticals, Anassa, Bläuel, Cream Team, Diving Status, Doctoranytime, Evrofarma, Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, Madame Shoushou, Nannuka, Nanophos, ΝΗΣΟΣ, Plex.Earth, Pockee, Provertia, Radiki, Τυροκομική εταιρεία Ρούσσας, Spotawheel και Τσιλιλής.

    Οι νέοι 21 «εκλεκτοί» που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα

    Οι νέες 21 μικρομεσαίες επιχειρήσεις που εντάχθηκαν στον δεύτερο  κύκλο του «ΟΠΑΠ Forward» και θα λάβουν εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη υποστήριξη ώστε να να εξελιχθούν σε μεγάλες και επιτυχημένες επιχειρήσεις που καινοτομούν, εξάγουν και αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους είναι οι εξής:
    ΑΓΑΝ Μονοπρόσωπη ΕΠΕ: Γεωργική επιχείρηση που αξιοποιεί την υψηλή τεχνολογία και τη μέθοδο της υδροπονίας για την παραγωγή ντομάτας.
    Βιοαγρός ΑΕ: Με περισσότερους από 1.000 πελάτες στην Ελλάδα, παρουσία σε όλες τις εθνικές και τοπικές αλυσίδες σουπερμάρκετ και με εξαγωγές σε περισσότερες από 12 χώρες, είναι μία από τις πρωτοπόρους εταιρείες βιολογικών τροφίμων.
    Coffee Island: Από το 1999 μέχρι σήμερα η εταιρεία δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαμβάνουν μια μεγάλη ποικιλία από specialty καφέ αλλά και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ποιοτικού καφέ στο σπίτι.
     COLORS:  Αλυσίδα smart boutique ξενοδοχείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με εξειδίκευση στα μικρά ξενοδοχεία έως 70 κλίνες.
    ΔΙΟΠΑΣ ΑΕ: Εταιρεία εξειδικευμένη που ασχολείται με τα δίχτυα και τις εφαρμογές τους.
    Eazybnb: Προσφέρει μια «χειροποίητη» εμπειρία διαμονής στους επισκέπτες από όλον τον κόσμο και βοηθά τους ιδιοκτήτες ακινήτων να αξιοποιήσουν εύκολα τα ακίνητά τους.
     e-fresh.gr: Ενα πλήρες ηλεκτρονικό supermarket με πάνω από 15.000 προϊόντα και προσφορές.
    ΕΨΑ: Ελληνική εταιρεία που παράγει αναψυκτικά στην Αγριά Βόλου από το 1924 και εξάγει σε 28 χώρες.
    Green Family AE: Καθετοποιημένη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα με 8 σημεία πώλησης (Θεσσαλονίκη – Λάρισα – Ξάνθη) προάγοντας την υγιεινή διατροφή.
     Inart: Δραστηριοποιείται στη διακόσμηση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων, με παρουσία τόσο στην Ελλάδα όσο και σε περισσότερες από 40 χώρες του εξωτερικού.
     ΙΩΝΙΚΗ Σφολιάτα: Είναι μία από τις σημαντικότερες καθετοποιημένες μονάδες παραγωγής κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και σφολιάτας.  
    Μακεδονική Χαλβατζής ΑΒΕΕ: Με συνέπεια μεταφέρει από το 1972 τα προϊόντα της ελληνικής γης με φροντίδα και ασφάλεια στο τραπέζι κάθε ελληνικής οικογένειας.
    Μακπακ ΑΕΒΕ: Ανήκει στον όμιλο της PREPAC ΑΕΒΕ o οποίος δραστηριοποιείται στην εμπορία συστημάτων συσκευασίας από το 1983.
    ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ ΑΕ: Πρόεκιται για μια οικογενειακή επιχείρηση γαλακτοκομικών προϊόντων από το 1954.
     Μanifest: Κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο του facility management, προσφέροντας υπηρεσίες διαχείρισης κτιριακών εγκαταστάσεων μεγάλης κλίμακας και υψηλών απαιτήσεων.
    Medbest sa: Ιδρύθηκε το 1996 με σκοπό να προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά αυθεντικών ελληνικών προϊόντων διατροφής  στον καταναλωτή.
    Παπουτσάνης: Μία από τις μεγαλύτερες σύγχρονες βιομηχανίες παραγωγής σαπώνων και ξενοδοχειακών καλλυντικών στην Ευρώπη και η μοναδική στην Ελλάδα.
    Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ: Εταιρεία παραγωγής gourmet και καινοτόμων εδεσμάτων η οποία ειδικεύεται στην παραγωγή προϊόντων όπως: Σαλάτες & dressings με κρόκο Κοζάνης, ψαρικά σε λάδι – καπνιστά, γεμιστά τουρσάκια με τυρί, κ.ά.
    Pelopac: Ιδρύθηκε το 1993 έχοντας ως κύρια δραστηριότητα την παραγωγή και εξαγωγή τροφίμων υψηλής ποιότητας.
    Terra Creta: Εταιρεία παραγωγής Παρθένου Ελαιολάδου με κάθετη οργάνωση από τον ελαιώνα έως το ράφι.
     Pobuca: Ηγέτης στον χώρο του CRM, ειδικεύεται στους κλάδους των καταναλωτικών προϊόντων, της λιανικής και των τηλεπικοινωνιακών παρόχων.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Extravagant σκηνικό… Η στάχτη από το πούρο έπεσε ξαφνικά πάνω στο βαρύτιμο χαλί του 18ου αιώνα. Δίπλα ακριβώς στον πίνακα του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk