• Αναζήτηση
  • Και τα επτά ήταν υπέροχα

    Σε ένα εντυπωσιακό σίκουελ της διοργάνωσης που φιλοξενήθηκε το 2012, όταν το Louwman Museum της Χάγης είχε εκθέσει τα «Ασημένια Βέλη» της περιόδου 1934-1939, η Mercedes-Benz δίνει την ευκαιρία στο κοινό να δει από κοντά (από τις 7 Ιουλίου έως τις 2 Σεπτεμβρίου) επτά από τα θρυλικότερα μοντέλα της που κυριαρχούσαν στους αγώνες τη δεκαετία του 1950 σε ένα από τα σπουδαιότερα μουσεία αυτοκινήτου στον κόσμο.

    Σε ένα εντυπωσιακό σίκουελ της διοργάνωσης που φιλοξενήθηκε το 2012, όταν το Louwman Museum της Χάγης είχε εκθέσει τα «Ασημένια Βέλη» της περιόδου 1934-1939, η Mercedes-Benz δίνει την ευκαιρία στο κοινό να δει από κοντά (από τις 7 Ιουλίου έως τις 2 Σεπτεμβρίου) επτά από τα θρυλικότερα μοντέλα της που κυριαρχούσαν στους αγώνες τη δεκαετία του 1950 σε ένα από τα σπουδαιότερα μουσεία αυτοκινήτου στον κόσμο.
    Ολα τα εκθέματα ανήκουν στο κέντρο κλασικών αυτοκινήτων της M-B στη Στουτγάρδη και το καθένα από αυτά έχει μια ξεχωριστή ιστορία, από εκείνες που δημιουργούν θρύλους στο πεδίο της αυτοκίνησης και οικοδομούν την υστεροφημία των οδηγών τους.
    Πέρα από την οικονομική αξία των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, τα οποία ασφαλίζονται για δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, υπάρχει και η συναισθηματική. H W 196 R με τον αριθμό 8, για παράδειγμα, είναι αυτή με την οποία ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Χουάν Μανουέλ Φάντζιο κέρδισε το 1955 το ολλανδικό Grand Prix στο Ζάντφορτ, 0,3 του δευτερολέπτου μπροστά από τον team-mate του, Στέρλινγκ Μος. Αυτή η επιτυχία ήρθε μερικές εβδομάδες μετά το ιστορικό 1-2 που είχαν πετύχει οι δυο τους στον διάσημο αγώνα Mille Miglia της Ιταλίας, με τον Φάντζιο να αγωνίζεται με μια 300 SLR, η οποία θα είναι επίσης παρούσα στην έκθεση.
    Ωστόσο, τα φώτα της δημοσιότητας και τα βλέμματα των επισκεπτών αναμένεται να συγκεντρώσει το αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη, κατά πολλούς, αξία παγκοσμίως: αν και δεν συμμετείχε σε αγώνες εκείνη την περίοδο, η 300 SLR «Uhlenhaut Coupé» βασίστηκε στο μονοθέσιο W 196, είχε μέγιστη ταχύτητα σχεδόν 288 χλμ. / ώρα – θυμηθείτε, μιλάμε για τη δεκαετία του 1950 – και πρακτικά αποδείχθηκε το μοντέλο-γέφυρα ανάμεσα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Mercedes και στα σπορ μοντέλα της.
    Ενα ακόμη ξεχωριστό έκθεμα είναι το «Blue Wonder», το οποίο μετέφερε τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της φίρμας σε μακρινές αποστολές. Κατασκευασμένο το 1955, έμεινε στην ιστορία ως το ταχύτερο φορτηγό μεταφορών του είδους του, με ταχύτητα που έφθανε τα 170 χλμ. / ώρα, μέγεθος που οφείλεται στο γεγονός ότι βασιζόταν στις 300 S και 300 SL. Τη μαγική επτάδα συμπληρώνουν οι W 194 300 SL του 1952, η Gullwing του 1955 και η W 196 Steamliner. Αυτοκίνητα που συνδέθηκαν με οδηγούς όπως ο Μος, ο Φάντζιο, ο Καρλ Κλινγκ και ο Χανς Χέρμαν, δημιουργώντας τον αξεπέραστο μύθο των «Ασημένιων Βελών».
    * Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino το Σάββατο 26 Μαϊου 2018.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    BHMAgazino
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk