• Αναζήτηση
  • Τοξικές για τον κλάδο αυτοκινήτου οι αμφιβολίες για το μέλλον του diesel

    Η αβεβαιότητα για το μέλλον του diesel βλάπτει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς αφήνει τους καταναλωτές μετέωρους να αναρωτιούνται τι κινητήρα να επιλέξουν για το επόμενο αυτοκίνητό τους

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Η αβεβαιότητα για το μέλλον του diesel βλάπτει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς αφήνει τους καταναλωτές μετέωρους να αναρωτιούνται τι κινητήρα να επιλέξουν για το επόμενο αυτοκίνητό τους – εφόσον, βέβαια, δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να επιλέξουν… ηλεκτροκινητήρα. Το καμπανάκι του κινδύνου για τον κλάδο χτύπησε ο επικεφαλής της Ford Motor στη Βρετανία Αντι Μπάρατ, σημειώνοντας την πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρα λόγω του φόβου των καταναλωτών ότι θα αγοράσουν ένα ρυπογόνο όχημα που θα «τιμωρηθεί», πιθανότατα, από τις κυβερνήσεις με επιπλέον φορολόγηση.

    «Η κυβέρνηση και οι κατασκευαστές θα πρέπει να πράξουν περισσότερα για να καθησυχάσουν τους καταναλωτές» τόνισε ο Μπάρατ, σημειώνοντας ότι ήδη ο κλάδος αυτοκινήτου πλήττεται από περικοπές θέσεων εργασίας εξαιτίας του διαβόητου dieselgate, δηλαδή του σκανδάλου παραποίησης ρύπων από τη VW και τις άλλες, όπως αποδείχθηκε, αυτοκινητοβιομηχανίες.

    «Καθαρότερα από ποτέ»

    «Παρά ταύτα, τα νέα πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι καθαρότερα από ποτέ» πρόσθεσε ο Μπάρατ και εξήγησε ότι το diesel είναι ζωτικής σημασίας για τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία παράγει περισσότερα από ένα εκατομμύρια οχήματα με πετρελαιοκινητήρα, η πλειονότητα των οποίων εξάγεται στο εξωτερικό.
    «Το σκάνδαλο έχει σπείρει το χάος στον κλάδο. Σαστισμένοι οι οδηγοί δεν ξέρουν τι να κάνουν. Πρέπει κυβερνώντες και επιχειρήσεις να ξεκαθαρίσουμε πότε το diesel αποδίδει και πότε όχι. Το σαφές μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε προς όλους είναι ότι όσα κυκλοφορούν γύρω από την πετρελαιοκίνηση στοιχίζουν σε θέσεις εργασίας» τόνισε ο βρετανός μάνατζερ.

     

    Οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων μειώθηκαν κατά 37% τον περασμένο μήνα συγκριτικά με τον Μάρτιο του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της Εταιρείας Κατασκευαστών και Εμπόρων Αυτοκινήτων (SMMT). Στις αρχές Απριλίου τόσο η Jaguar Land Rover όσο και η Nissan ανακοίνωσαν απολύσεις στις μονάδες παραγωγής τους στη Βρετανία εξαιτίας της πτώσης των πωλήσεων οχημάτων με ντιζελοκινητήρες, αναφέρει το Bloomberg.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk