• Αναζήτηση
  • Ανακοίνωση της ΕΡΤ για την κάλυψη του συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη

    «Καλύψαμε το συλλαλητήριο με εκτενή ρεπορτάζ και ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια». Αυτό αναφέρει η ΕΡΤ με ανακοίνωση της απαντώντας στις αντιδράσεις των κομμάτων που προκλήθηκαν σχετικά με την χθεσινή κάλυψη του συλλαλητηρίου στην Θεσσαλονίκη για τη Μακεδονιά

    ΤοΒΗΜΑ Team
    «Καλύψαμε το συλλαλητήριο με εκτενή ρεπορτάζ και ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια». Αυτό αναφέρει η ΕΡΤ με ανακοίνωση της απαντώντας στις αντιδράσεις των κομμάτων που προκλήθηκαν σχετικά με την χθεσινή κάλυψη του συλλαλητηρίου στην Θεσσαλονίκη για τη Μακεδονιά.
    Από χθες η κρατική τηλεόραση έχει δεχθεί σωρεία αντιδράσεων και επικρίσεων για τον τρόπο που χειρίσθηκε το συλλαλητήριο της Κυριακής στην πλατεία του Λευκού Πύργου τόσο από πολιτικά πρόσωπα όσο και από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μεγαλύτερες αντιδράσεις προκάλεσε η στάση της ΕΡΤ3 η οποία αντί να μεταδίδει ζωντανά των όγκο των διαδηλωτών συνέχισε κανονικά να προβάλει το πρόγραμμα της.  
    Με ανακοίνωση του το Γραφείο Τύπου της ΕΡΤ απαντά:
    «Η ΕΡΤ κάλυψε χθες και σήμερα ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο, με εκτενή ρεπορτάζ που μετέδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης».
    «Ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί  και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο.
    «Όσον αφορά σε κατηγορίες περί εσφαλμένης πληροφόρησης από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο αυτό οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά. Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ. Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μία ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης».
    Media