• Αναζήτηση
  • Από τι κινδυνεύουν τα ΜΜΕ – Σανίδα σωτηρίας τα βίντεο

    Στην ερώτηση «ποιος είναι ο σημαντικότερος κίνδυνος για τη μελλοντική επιτυχία των οργανισμών ειδήσεων;» κλήθηκαν από την WAN-IFRA να απαντήσουν 235 στελέχη και διευθυντές μέσων ενημέρωσης από 68 χώρες.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Στην ερώτηση «ποιος είναι ο σημαντικότερος κίνδυνος για τη μελλοντική επιτυχία των οργανισμών ειδήσεων;» κλήθηκαν από την WAN-IFRA να απαντήσουν 235 στελέχη και διευθυντές μέσων ενημέρωσης από 68 χώρες.

    Η απάντηση από τους περισσότερους ήταν «απροθυμία για καινοτομία» (26%), ακολουθούμενη από την αδυναμία εξεύρεσης νέων οικονομικών πόρων και ενός βιώσιμου επιχειρηματικού μοντέλου (24%). Το 15% θεωρεί κίνδυνο τα ανταγωνιστικά ΜΜΕ, το 12% την πολιτική αστάθεια, το 8% τη συρρίκνωση του καταναλωτικού κοινού, και μόλις το 5% ανέφερε ως κίνδυνους για τα μέσα ενημέρωσης τη Google και το Facebook.

    Περίπου τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι τα έσοδα στους οργανισμούς ενημέρωσης που εργάζονται μειώθηκαν το τελευταίο έτος και μόνο ένας στους τέσσερις ήταν τυχερός να εργάζεται σε μέσο τα έσοδα του οποίου αυξήθηκαν.

    Κάποια από τα ερωτηθέντα στελέχη επιμένουν στο παραδοσιακό, κυρίως διαφημιστικό μοντέλο εσόδων (8%). Οι περισσότεροι (56%) δήλωσαν ότι θέλουν να διατηρήσουν τις υπάρχουσες πηγές εισοδήματος, αλλά παράλληλα να κερδίσουν περίπου το ήμισυ του εισοδήματός τους από νέες πηγές μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Μια τρίτη ομάδα δήλωσε ότι επιθυμούν οι εταιρείες τους να εξασφαλίσουν περισσότερα από τα μισά έσοδά τους από άλλες πηγές εκτός από τις διαφημίσεις και τις πωλήσεις περιεχομένου (36%).

    Το πιο ενδιαφέρον ωστόσο στοιχείο της έκθεσης είναι ότι για να επιτευχθεί αυτό η κορυφαία επιλογή επένδυσης για τους εκδότες που ερωτήθηκαν είναι το βίντεο.


    Γιάννης Μανδαλίδης
    ————————————-
    Το κείμενο δημοσιεύτηκε αρχικά στο περιοδικό Δημοσιογραφία που εκδίδεται από το Advanced Media Institute υπό την αιγίδα του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Επικοινωνία και νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου

    Media
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Extravagant σκηνικό… Η στάχτη από το πούρο έπεσε ξαφνικά πάνω στο βαρύτιμο χαλί του 18ου αιώνα. Δίπλα ακριβώς στον πίνακα του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk