• Αναζήτηση
  • Η διοίκηση της Ryanair υποκύπτει στους πιλότους της

    Η Ryanair συνθηκολόγησε και αναθεωρεί την επί δεκαετίες πολιτική μη αναγνώρισης των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων της.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Η Ryanair συνθηκολόγησε και αναθεωρεί την επί δεκαετίες πολιτική μη αναγνώρισης των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων της. Υποκύπτοντας στον εκβιασμό των πιλότων να απεργήσουν εν μέσω των εορτών των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους, η κορυφαία σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη ανακοίνωσε ότι αναγνωρίζει τα συνδικάτα των πληρωμάτων cockpit.
    Συγκεκριμένα, με επιστολή που έστειλε το πρωί της Παρασκευής η διοίκηση της Ryanair προς τα συνδικαλιστικά σωματεία των πιλότων της στην Ιρλανδία, τη Βρετανία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία, καλεί τους εκπροσώπους των σωματείων σε διαπραγματεύσεις προκειμένου να τα αναγνωρίσει ως αντιπροσωπευτικά των πιλότων της εταιρείας.
    Οι πιλότοι της εδρεύουσας στο Δουβλίνο εταιρείας είχαν εξαγγείλει για την επόμενη εβδομάδα απεργιακές κινητοποιήσεις. «Οι πτήσεις των Χριστουγέννων είναι πολύ σημαντικές για τους πελάτες μας και ελπίζουμε να διώξουμε κάθε ανησυχία ότι μπορεί να διαταραχθούν από πιθανές κινητοποιήσεις των πιλότων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Μάικλ Ο’Λίρι.
    Ο ιρλανδός μάνατζερ «είχε επί δεκαετίες καταφέρει να εμποδίσει τους συνδικαλιστές να βάλουν πόδι στην εταιρεία», γράφουν οι «Financial Times». Μόλις έγινε γνωστή η παραδοχή της ήττας του Ο’Λίρι, η τιμή της μετοχής της Ryanair υποχώρησε κατά 1,3% στα 16,18 ευρώ στην πρωινή συνεδρίαση της Παρασκευής στο Χρηματιστήριο του Δουβλίνου.

    Όχι άλλες αναταράξεις

    Σημειωτέον ότι το φθινόπωρο που πέρασε η Ryanair αναγκάστηκε να ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις της – πάνω από μισό εκατομμύριο επιβάτες της έμειναν με τα εισιτήρια στα χέρια. Οι αιτίες της χιονοστιβάδας των ακυρώσεων, που έπληξαν το κύρος της εταιρείας όπως ο ίδιος ο Μάικλ Ο’Λίρι παραδέχθηκε, ήταν δύο:
    Πρώτον η αυστηρή τήρηση των κανονισμών ασφαλείας που καθορίζουν επακριβώς τον ανώτατο αριθμό των ωρών απασχόλησης και των ωρών ανάπαυσης των ιπταμένων, είτε στο κόκπιτ είτε στην καμπίνα επιβατών. Και δεύτερον η φυγή προς ανταγωνίστριες εταιρείες πληρωμάτων δυσαρεστημένων από τις εργασιακές σχέσεις που επικρατούν στη Ryanair και εν γένει από τον τρόπο που λειτουργεί η εταιρεία.
    Οικονομία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Extravagant σκηνικό… Η στάχτη από το πούρο έπεσε ξαφνικά πάνω στο βαρύτιμο χαλί του 18ου αιώνα. Δίπλα ακριβώς στον πίνακα του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk