• Αναζήτηση
  • Το Netflix «μιλάει ελληνικά»

    Όπως διαπιστώνουν όσοι επισκέπτονται την σελίδα του Netflix από σήμερα Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, η πλατφόρμα μετάδοσης τηλεοπτικού υλικού μέσω του Διαδικτύου πλέον «μιλάει ελληνικά».

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Όπως διαπιστώνουν όσοι επισκέπτονται την σελίδα του Netflix από σήμερα Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, η πλατφόρμα μετάδοσης τηλεοπτικού υλικού μέσω του Διαδικτύου πλέον «μιλάει ελληνικά».
    Οι προτάσεις και οι περιλήψεις των σειρών και των ταινιών είναι πλέον διαθέσιμα στην ελληνική γλώσσα, ενώ όλο και περισσότερες σειρές και ταινίες μεταδίδονται με ελληνικούς υπότιτλους. Ταυτόχρονα όλες οι σελίδες με τις οδηγίες για τη χρήση της πλατφόρμας είναι και αυτές μεταφρασμένες στα ελληνικά, ώστε οι έλληνες χρήστες να μπορούν να έχουν μια πλήρη επαφή με τις υπηρεσίες του Netflix.
    Σύντομα θα δούμε στο Netflix και σειρές μεταγλωττισμένες στα ελληνικά, που απευθύνονται κυρίως σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
    Σύμφωνα με εκπροσώπους της εταιρείας οι έλληνες συνδρομητές του Netflix προτιμούν τα κοινωνικά δράματα και τις ρομαντικές κομεντί.
    Με συνδρομητές που ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια σε ολόκληρο τον κόσμο το Netflix αποτελεί ίσως το πιο επιτυχημένο παράδειγμα πλατφόρμας που δίνει απάντηση στις ανάγκες των σύγχρονων τηλεθεατών, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί μέσα από τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.
    Είναι μια υπηρεσία streaming που δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές να παρακολουθούν μια μεγάλη ποικιλία τηλεοπτικών εκπομπών, ταινιών, ντοκιμαντέρ κλπ  σε χιλιάδες συσκευές που έχουν σύνδεση στο Internet, χωρίς διαφημίσεις.
    Διατίθεται σε περισσότερες από 190 χώρες και συνεχώς εξαπλώνεται.
    Οπως σημείωσε η κυρία Γιάνα Ζάμπα, υπεύθυνη επικοινωνίας του Netflix για την Ευρώπη «έχουμε σειρές, που είναι δικές μας παραγωγές και οι οποίες παράγονται στη Γερμανία, στην Ινδία, στην Ιαπωνία. Είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία με πρωτότυπο παγκόσμιο περιεχόμενο».

    Από την πλευρά του ο Γιαν Λαφάργκ εκπρόσωπος της εταιρείας λέει ότι μέχρι το 2011 η εταιρεία μετέδιδε τηλεπτικό προϊόν του οποίου είχε αγοράσει τα δικαιώματα από τους παραγωγούς του. Ομως το 2011 αποφάσισαν να περάσουν στον τομέα της παραγωγής και παρήγγειλαν το House of Cards.

    «Για εμάς το House of Cards ήταν ένα μεγάλο στοίχημα. Κατ αρχήν παραγγείλαμε ολόκληρες τις δύο πρώτες σεζόν, ενώ τα κλασσικά στούντιο παραγγέλνουν στην αρχή έναν πιλότο και ανάλογα με την ανταπόκριση που έχει στο κοινό παραγγέλνουν και τα υπόλοιπα επεισόδια», σημειώνει η κυρία Ζάμπα, η οποία προσθέτει ότι ένα άλλο ρίσκο που πήρε η εταιρεία ήταν να διαθέσει όλα τα επεισόδια της σεζόν ταυτόχρονα την ίδια ημέρα. «Αυτό που διαπιστώσαμε ήταν ότι κάτι τέτοιο άρεσε πολύ στους τηλεθεατές οι οποίοι «καταβρόχθισαν» και τα 13 επεισόδια της σεζόν, κι έτσι έγινε της μόδας το binge watching», συμπληρώνει.

    Οπως αναφέρουν οι δύο εκπρόσωποι το 2017 το Netflix παρουσίασε 400 πρωτότυπες παραγωγές σειρών και ταινιών που ισοδυναμούν περίπου με 1000 ώρες τηλεοπτικού προϊόντος, ενώ το 2018 αυτός ο αριθμός των νέων τίτλων θα φτάσει τις 650.

    «Σήμερα Τρίτη είναι η πρώτη ημέρα που η πλατφόρμα μας διατίθεται στα ελληνικά», λέει η κυρία Ζάμπα, «γεγονός που σημαίνει ότι από σήμερα αρχίζουμε να επενδύουμε σοβαρά στην Ελλάδα». Οπως εξηγεί περίπου το 70% των προγραμμάτων που προβάλλει το Netflix είναι ήδη υποτιτλισμένο στα ελληνικά και καθώς περνάει ο καιρός το ποσοστό αυτό θα μεγαλώνει.

    «Το πρώτο βήμα, η τοπική προσαρμογή, έγινε και σε δεύτερη φάση θα έρθουμε σε επικοινωνία με ελληνικές εταιρείες, παρόχους υπηρεσιών ίντερνετ και έλληνες παραγωγούς με τους οποίους θα συνεργαστούμε ώστε να φέρουμε τις υπηρεσίες μας πιο κοντά στους ελληνες καταναλωτές», επισημαίνει η κυρία Ζάμπα.

    Στην ερώτηση αν το Netflix μπορεί να κατηγορηθεί για αθέμιτο ανταγωνισμό σε σύγκριση με τους τοπικούς παρόχους ανάλογων υπηρεσιών οι οποίοι πλήρώνουν για τις άδειες αναμετάδοσης, αλλά και φόρους στο ελληνικό κράτος ο κ. Λαφάργκ σημειώνει ότι «αφενός πληρώνουμε τον ΦΠΑ, και αφετέρου και να πληρώναμε φόρους αυτή τη στιγμή δεν θα πληρώναμε κάτι δεδομένου ότι προς το παρόν δεν έχουμε κέρδη από τη δραστηριότητά μας στην Ελλάδα».

    Media
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk